Verlaging van de maximum snelheid in Nederland naar 100 "Maar dan wel overal"

Zouden ze wel moeten doen om meer mensen over de streep te trekken elektrisch te gaan rijden.
Doen ze met windmolens toch ook ? renoveren kost meer dan een nieuwe met subsidie, dus hup niet renoveren maar direct een nieuwe.
Daarom,verhoog de wegenbelasting van Diesels met 50% dan is dat ook weer betaald.
 
Ik heb een keurig antwoord voor je, een mening over het klimaat hangt veel af van een politieke voorkeur.
Het klimaat trekt zich weinig aan van meningen en politieke voorkeur, die zijn futiel. De samenstelling van de atmosfeer schijnt wel uit te maken,
 
Nee, futiel is beter. Zoek maar eens op wat het betekent.
laatmaar.gif
 
Daar zijn er maar heel weinig van waar nog regelmatig mee gereden word,dus is het milieu effect klein,vandaar dat je er nog belastingvrij mee kan rijden.
Verder voorzie ik in de verre toekomst nog wel een verbod komen op het rijden met een verbrandingsmotor,misschien dat het dan alleen nog maar mag
op bepaalde dagen.

Het effect is sowieso klein.
Ook al zijn het er weinig, je pakt ze wel meteen mee.
Ik vind het ook gek dat auto’s ouder dan 40 wel in milieuzones mogen, ook in Duitsland.
Ook al zijn dat er weinig, ze vervuilen wel.
 
Het effect is sowieso klein.
Ook al zijn het er weinig, je pakt ze wel meteen mee.
Ik vind het ook gek dat auto’s ouder dan 40 wel in milieuzones mogen, ook in Duitsland.
Ook al zijn dat er weinig, ze vervuilen wel.
Tja ergens moet je een grens trekken,zolang we nog kunnen ademen zal dat nog wel meevallen.
 
Er zijn auto's met minder schadelijke stoffen in uitlaatgas, dan dat er in de lucht van grote steden zit.

Ipv deze voertuigen weren, kunnen bv ze die beter onbeperkt rondjes laten rijden daar.

Maar nee....
 
Er zijn auto's met minder schadelijke stoffen in uitlaatgas, dan dat er in de lucht van grote steden zit.

Ipv deze voertuigen weren, kunnen bv ze die beter onbeperkt rondjes laten rijden daar.

Maar nee....
In dat kader kunnen sommige steden beter vervuilende industrie,boten en vliegtuigen weren,maar ja daar is het
economisch belang te groot van,dus dat is blijven inademen vrees ik.
 
Er zijn auto's met minder schadelijke stoffen in uitlaatgas, dan dat er in de lucht van grote steden zit.

Ipv deze voertuigen weren, kunnen bv ze die beter onbeperkt rondjes laten rijden daar.

Maar nee....
Zeker van het Volkswagen concern. Dan zal het wel waar zijn.
 
Tja ergens moet je een grens trekken,zolang we nog kunnen ademen zal dat nog wel meevallen.

Nee het is een uitzondering. De grens van de milieuzone is een bepaald bouwjaar. Alles wat ouder is mag er niet in. Best duidelijk. Vervolgens een uitzondering: ouder dan 40 mag er ook in. Waarom zou ik niet weten.
Ik vind het wel fijn want mijn auto’s zijn zo oud, niet dat ik de behoefte heb om in welke stad dan ook te rijden. Maar wel fijn dat het mag.
 
Nee het is een uitzondering. De grens van de milieuzone is een bepaald bouwjaar. Alles wat ouder is mag er niet in. Best duidelijk. Vervolgens een uitzondering: ouder dan 40 mag er ook in. Waarom zou ik niet weten.
Ik vind het wel fijn want mijn auto’s zijn zo oud, niet dat ik de behoefte heb om in welke stad dan ook te rijden. Maar wel fijn dat het mag.
Tja dat is gedaan om oldtimerbezitters tegemoet te komen,de impact is blijkbaar zo gering dat het nog mag.
 
Nee het is een uitzondering. De grens van de milieuzone is een bepaald bouwjaar. Alles wat ouder is mag er niet in. Best duidelijk. Vervolgens een uitzondering: ouder dan 40 mag er ook in. Waarom zou ik niet weten.
Ik vind het wel fijn want mijn auto’s zijn zo oud, niet dat ik de behoefte heb om in welke stad dan ook te rijden. Maar wel fijn dat het mag.

Tja dat is gedaan om oldtimerbezitters tegemoet te komen,de impact is blijkbaar zo gering dat het nog mag.

Euh....ik ben geen autoliefhebber maar ik dacht gelezen te hebben dat het alleen mag met een ontheffing.
We kunnen het natuurlijk ook aan @Rob RD vragen die heeft de wijsheid in pacht met zijn oude Opeltje. 😋
 
Euh....ik ben geen autoliefhebber maar ik dacht gelezen te hebben dat het alleen mag met een ontheffing.
We kunnen het natuurlijk ook aan @Rob RD vragen die heeft de wijsheid in pacht met zijn oude Opeltje. 😋
Nee hoor ,er is geen aparte ontheffing voor nodig,dat is alleen zo als je met een voertuig jonger dan de door de gemeente aangegeven datum
te stad in wil,maar die wel binnen de regeling valt,dan kan je bijvoorbeeld een dag ontheffing aanvragen.
 
Nee hoor ,er is geen aparte ontheffing voor nodig,dat is alleen zo als je met een voertuig jonger dan de door de gemeente aangegeven datum
te stad in wil,maar die wel binnen de regeling valt,dan kan je bijvoorbeeld een dag ontheffing aanvragen.
:t
Okay, hier word dus tegenstrijdig over geïnformeerd, geluk voor oude Amsterdammers zoals ik, nu nog een oude auto....

Mag ik met een oldtimer of andere personenauto de milieuzone van Amsterdam in?

Vrijstelling bij 40 jaar of ouder

Als uw personenauto 40 jaar of ouder is, krijgt u vrijstelling. U mag dan in de milieuzone blijven rijden. U hoeft geen ontheffing aan te vragen.
 
:t
Okay, hier word dus tegenstrijdig over geïnformeerd, geluk voor oude Amsterdammers zoals ik, nu nog een oude auto....

Mag ik met een oldtimer of andere personenauto de milieuzone van Amsterdam in?

Vrijstelling bij 40 jaar of ouder

Als uw personenauto 40 jaar of ouder is, krijgt u vrijstelling. U mag dan in de milieuzone blijven rijden. U hoeft geen ontheffing aan te vragen.
Ik zie die tegenstrijdigheid niet,het is zo dat iedere gemeente andere regels heeft op dat gebied,in Rotterdam geld er een bepaalde vanaf datum,die is op de site van de gemeente te vinden.
Rotterdam,
 
Ik zie die tegenstrijdigheid niet,het is zo dat iedere gemeente andere regels heeft op dat gebied,in Rotterdam geld er een bepaalde vanaf datum,die is op de site van de gemeente te vinden.
Rotterdam,

Nee jij niet, informatie (sites) op internet.
 
Ik weet niet anders of vrijstelling bij 40 jaar of ouder. Zonder ontheffing.
Welke informatiesite of welke stad zegt dan dat het anders is?
 
Hoppa, ook kilometerheffing erbij in heel Europa en minder vervoer op de weg. Ook minder luchtvaart.


Misschien toch maar eerder emigreren naar de VS. Eerst een leuke meid vinden voor een K1-visum en uiteraard vragen aan mijn vrouw of dat goed is. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan