Verlaging van de maximum snelheid in Nederland naar 100 "Maar dan wel overal"

Amen!
Helemaal mee eens. De mensheid is een virus welke zich verspreid en alles kapot maakt.

Het is alleen niet natuurlijk jezelf te gaan beperken waardoor hetgeen wat jij aangeeft waarschijnlijk nooit zal gebeuren.

De natuur regelt het zelf wel denk ik :Y
De aarde was hier voor de mensheid voor zover bekend. Een wilde gok is dat de aarde er na de mensheid ook nog zal zijn.

Ik zeg dan ook altijd dat je jouw tijd beter op een gelukkige manier kan benutten in plaats van zo lang mogelijk proberen te leven. :Y
Laten we eerst eens beginnen met het vervangen van de Kinderbijslag voor een KinderBelasting.
Laten we daarnaast eens een Cursus voor Beginnende Ouders ontwikkelen. Als ik zie hoe veel er nu een potje van maken.....
En de maatschappij (wij allemaal) draaien voor de gevolgen hiervan op.
 
Laten we eerst eens beginnen met het vervangen van de Kinderbijslag voor een KinderBelasting.
Laten we daarnaast eens een Cursus voor Beginnende Ouders ontwikkelen. Als ik zie hoe veel er nu een potje van maken.....
En de maatschappij (wij allemaal) draaien voor de gevolgen hiervan op.
Wie gaat dan onze pensioenen betalen? Ik betaal nu voor de ouderen en ik verwacht wel dat mijn kinderen (2) dat voor mij gaan doen.
 
De premie die je nu betaalt voor pensioen wordt gebruikt om straks jouw pensioen te betalen. Het is gewoon een eigen spaarpot, al is er wel veel druk op de pensioenfondsen om dat te veranderen.

De AOW premie die je betaal wordt wel gebruikt om de AOW-gerechtigden van nu van een uitkering te voorzien.
 
Zijn mensen die straks te hard rijden ook de klos omdat ze een milieudelict plegen?
 
Laten we eerst eens beginnen met het vervangen van de Kinderbijslag voor een KinderBelasting.
Laten we daarnaast eens een Cursus voor Beginnende Ouders ontwikkelen. Als ik zie hoe veel er nu een potje van maken.....
En de maatschappij (wij allemaal) draaien voor de gevolgen hiervan op.
Misschien moeten we het voorbeeld van de orgaandonatie volgen.
Iedereen verplicht aan de anti-conceptie en als je dan toch kinderen wil moet je bezwaar maken om de anti-conceptie ongedaan te maken.
Voordeel is dat er alleen maar 100% gewenste kinderen ter wereld komen.
 
Misschien moeten we het voorbeeld van de orgaandonatie volgen.
Iedereen verplicht aan de anti-conceptie en als je dan toch kinderen wil moet je bezwaar maken om de anti-conceptie ongedaan te maken.
Voordeel is dat er alleen maar 100% gewenste kinderen ter wereld komen.
Dat klinkt heel cynisch en geen idee hoe dat is uit te voeren (toevoegen aan het kraanwater?)


Wel een briljant idee!!
 
Gewoon, elke netgeboren baby steriliseren. Tenzij de ouders een geschiktheidstest afleggen en 50k€ betalen.
 
Dat ligt er helemaal aan vanuit wel oogpunt men het bekijkt.
1,7 kinderen op elke vrouw, terwijl er 2,1 nodig zijn om het aantal inwoners op peil te houden.
Dat de bevolking nog steeds toeneemt komt door immigratie, niet door te veel geboortes.
 
Maar waarom is het zo belangrijk de bevolking te laten toenemen. Niet om straks voor de ouderen te zorgen. Onze economie hangt al van bullshitbanen aan elkaar en er kan veel meer geautomatiseerd worden dan nu.
 
De bevolking hoeft ook niet te groeien. Kennelijk voelen veel mensen dat aan, met als resultaat minder geboortes.
 
De bevolking hoeft ook niet te groeien. Kennelijk voelen veel mensen dat aan, met als resultaat minder geboortes.

Zal dat ook niet te maken hebben met de kosten wat een kind mee brengt en dat veel stellen al samen 40 uur moeten werken om een huis te kunnen betalen?
Je moet namelijk wel geld overhouden voor je iPhone X(r/s) en dure kleding kunnen dragen en nog alle concerten en festivals af kunnen gaan. :P

Als we overal 100 km/u mogen rijden, ben ik benieuwd of mensen dan ook op 300-400cc gaan rijden ipv 1000cc.
Maar zonder trajectcontrole blijft men doorjagen, dus dat zou een perfect middel zijn om mensen te controleren waar ze zijn én geld te vangen als ze 1 km/u te hard rijden. Dat hele stikstofgebeuren is gewoon een manier om extra geld te vangen.
 
Zou veel meer schelen als die klote automobilisten eens niet allemaal alleen in de auto gaan zitten, wat een ergenis is dat....

Of bijvoorbeeld per persoon extra in de auto 10 km/h erbij


Ik koop, onderhoud en betaal dat blik voor mezelf.
Niet voor de buurman of collega of een kansloze die geen rijbewijs kon halen.

Er is ook een tekort aan woningen.. hoeveel ga jij er van een kamertje voorzien ?
 
Gewoon, elke netgeboren baby steriliseren. Tenzij de ouders een geschiktheidstest afleggen en 50k€ betalen.

En bij het halen van het 70'ste levensjaar ( tegen die tijd, de pensioen leeftijd ) , hup , de spuit achter de hartklep.

Alleen nog maar zuurstof verspillers die wat bijdragen aan de samenleving door arbeid.
 
En bij het halen van het 70'ste levensjaar ( tegen die tijd, de pensioen leeftijd ) , hup , de spuit achter de hartklep.

Alleen nog maar zuurstof verspillers die wat bijdragen aan de samenleving door arbeid.

Dat is zeker het overwegen waard!

Iets minder radicaal gesteld, gemiddeld gezien wordt een groot deel van de zorgkosten besteed in de laatste jaren van iemands leven (zie bijvoorbeeld dit artikel). En dat deel is aan het groeien. En dan kom je op ethische vragen terecht zoals of we geld moeten besteden aan een 90-jarig nog 6 maanden in leven te houden, aan het pensioen van een 70-jarige, of het onderwijs van een puber.
 
Terug
Bovenaan Onderaan