Verlaging van de maximum snelheid in Nederland naar 100 "Maar dan wel overal"

Ik ben groen en bedrijfsleven, zelfs in de motorbranche. Welk stemadvies krijg ik dan nu? :+
Hangt van je. Bedrijfsleven af. Heb je een tankstation, of en bedrijf in zonnepanelen ? Of in pellets, round-up of in stationaire Diesel opgenerator en ? Ik noem maar wat. Of ben je zo groen dat je je andere belangen terzijde legt ? De meesten kiezen dan toch voor hun eigenbelang.(waarmee niet gezegd dat jij dat doet hoor ).
 
Nou... Dat worden alleen nog maar stoplichtsprintjes voor alle eigenaren van een gechipte Audi leasebak. _O-


(Mompelt iets over zijn Yamaha Vmax..)
 
Op de A2 tussen Den Bosch en Utrecht zag ik ze ook al staan. Dikke stroken zwart plastic erover om het niet te verwarrend te maken.
Hier bij de A20 ook dikke stroken plastic, waarvan ook al het e.a is afgewaaid.
Goed voor het milieu. :+

Überhaupt kost de gehele actie extra uitstoot. _O-
 
Met zijn allen met 100 naar Groningen om daar op de N-wegen los te gaan :Y
Na drie uur ben ik het überhaupt wel zat.
En dan nog drie uur terug. :X

Ooit eens een klus gehad in Groningen, toen moest je met aanhanger nog 80 km/u rijden.
Om 06.00 die kant op, om 20.00 richting huis.
Bij Utrecht ging het gas erop.. wel 100 km/u .. gelijk een boete. :')
 
50000 per jaar met koekblik en dat is vaak filerijden. Ik kan me er vooralsnog niet druk over maken. Na 1900 mag het een tikkie harder, in het weekend zit ik binnen 15 minuten in Belgie en Duitsland is ook niet heel ver. Echt hard kan tijdens circuitdagen, al is hard rechtdoor niet het leukste, daar wen je best snel aan :X
 
Hangt van je. Bedrijfsleven af. Heb je een tankstation, of en bedrijf in zonnepanelen ? Of in pellets, round-up of in stationaire Diesel opgenerator en ? Ik noem maar wat. Of ben je zo groen dat je je andere belangen terzijde legt ? De meesten kiezen dan toch voor hun eigenbelang.(waarmee niet gezegd dat jij dat doet hoor ).
Ik heb een motorzaak......
 
Terug
Bovenaan Onderaan