verlengde voorvork voor yamaha xv 750 1982

yamahawim1969

Rookie
30 sep 2020
4
0
hoi allemaal.

ik ben op zoek of informatie voor een project waar ik een verlengde voorvork in een yamaha xv 750 uit 1982 op wil zetten.
heb het internet afgestruind maar niks kunnen vinden.
ik wil ongeveer de voorvork met 20 a 30 cm of meer verlengen om een easy/chopper model te krijgen.

weet iemand waar zoiets te krijgen is of welke bestaande voorvork er misschien inpast.
aanpassingen maken ervoor is geen probleem.

alvast bedankt

Greets Wim
 
Je zou eens kunnen zoeken naar Fork Extensions. Een snelle poging op google levert al gauw dit resultaat op (70-100mm verlenging, specifiek voor XV 750)


Geen idee of je zomaar langer dan dit kunt gaan (of je vork dat verlengde hefboom effect aankan). Anders zou je nog door een metaalbewerker iets custom kunnen laten maken.
 
Je zou eens kunnen zoeken naar Fork Extensions. Een snelle poging op google levert al gauw dit resultaat op (70-100mm verlenging, specifiek voor XV 750)


Geen idee of je zomaar langer dan dit kunt gaan (of je vork dat verlengde hefboom effect aankan). Anders zou je nog door een metaalbewerker iets custom kunnen laten maken.
bedankt voor je reactie
ga het uitzoeken wat je me hebt doorgestuurd

greets wim
 
Ik heb hele front end te koop.
Incl balhoofd, 3 grd onderuit, balhoofdpen, vorkpoten

Zal wel passend gemaakt moeten worden
 
hoi martell

heb je een foto ervan en hoeveel langer is hij tov de standaard voorvork en wat moet het kosten.
 










 
Terug
Bovenaan Onderaan