Verlichting aansluiten Honda CR 250

HondaCR500r

MF'er
25 nov 2008
238
0
Overijssel
Mijn verlichting van mijn Honda CR 250 off the road werkt niet. Ik heb helemaal geen enkel verstand van verlichting maar toch ben ik even op onderzoek uit gegaan. Ik kwam er al snel achter dat de draden helemaal niet aangesloten waren. Ik heb even paar foto´s gemaakt om te laten zien hoe het eruit ziet. Op foto 3 kun je goed zien dat er 3 plaatjes aan de spoel zitten, volgens mij moeten hier de draden op gesoldeerd worden maar welke draad moet op welk plaatje of maakt dat niets uit? In de kabelboom die er naar toe gaat zitten 3 draden, die gaan richting foto 4 maar daar worden er maar 2 van gebruikt. Foto 4 is een beetje wazig maar dat is het "kastje" waar de draden van de spoel heen gaan, daar zitten 2 draden op vast die dan weer naar de schakelaar toe geleid worden.

Kan iemand mij hiermee helpen of is er op het internet ergens een schema te vinden?
Ik wil het zo simpel mogelijk aansluiten, de verlichting mag eventueel ook wel constant branden zonder schakelaar ertussen.

Foto 1:
full


Foto 2:
full


Foto 3:
full


Foto 4:
full
 
Soldeer of schroef er "gewoon" 3 draden op aan en meet de spanning, daarna kun je weer verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan