Verlichting in koffers

old_RolandN

geblokkeerd account
22 jun 2005
4.727
2
Omg Den Haag
Ik zou graag LED verlichting in mijn zijkoffers en topkoffer aan willen brengen maar ik wil wel de mogelijkheid houden om snel en simpel de koffers eraf te halen of erop te zetten.

Wat is een goede oplossing om dit mogelijk te maken of heeft iemand dit al gecreeërd op zijn fiets?
 
full


Bij de bouwmarkt en/of hema te krijgen.
Gewoon op een penlite en aan te zetten door erop te drukken. Batterijen gaan lang mee ivm leds....en te bevestigen door dubbelzijdig tape ;)
 
Bij de Action hebben ze kleine led lampjes met magneetschakelaar, om in kastjes en zo te monteren. Kosten 2 euro per stuk of zo.

Er moeten alleen weer wel knoopcelletjes in. Da's weer minder handig.
 
Vraagje wil je alleen achterlicht of gecombineerd achter/remlicht?
Hoeveel leds per kant?
Hoeveel licht moeten ze opbrengen?
Moet je boren of zijn armaturen voorgemonteerd (givi)?

oftewel wat wil je, dan zal ik je proberen te helpen.

(ps. als iemand het beter weet, verbeter me dan)

Ik wil sowieso graag binnenverlichting erin (waarvoor ik al genoeg simpele oplossingen heb gekregen). In de zijkoffers mischien nog een kleine ledbar om als richtingaanwijzer te functioneren en in de topkoffer een extra remlicht.

Niets is voorgemonteerd in/op de koffers. En het hoofdprobleem waar ik op stuit is eigenlijk de mobiliteit van de koffers , dus de mogelijkheid om ze er zonder al teveel gedoe op en af te halen.
 
Laatst bewerkt:
Nu had ik op de zij en topkoffer al verlichting maar ik heb er ledverlichting bij geplaatst (zie link)
Omdat de koffers er af moeten als de remmen moeten worden vervangen heb ik er een stekkertje tussen gemaakt en daar een krimphoesje om gedaan.
En dan heb je dit:
 
Heb vanmiddag gereden met een groepje: drie Goldwings erbij (en zo'n BMW die er op lijkt). Ongelooflijk wat daar allemaal op kan.

Maar goed, dat was off topic
 
Terug
Bovenaan Onderaan