verlichting KM teller "98 SRAD

fastbike

MF veteraan
In memoriam
23 jul 2002
8.693
1
Amersfoort
Allen,


Gisterenavond kwam ik er, rijdend in de schemering achter dat het lampje van mijn km teller het niet doet....
Verlichting achter de toerenteller doet het wel.


Heeft iemand een idee hoe je die verwisseld en heeft iemand daar een plaatje of "how to" overzichtje van ?

ps mijn technische -doe het zelf- achtergrond is van het niveau 9 volt zwakstroom...dus svp in Jip en Janneke taal/plaatjes

betreft een Suzuki GSX-R 750 SRAD uit 1998


alvast bedankt 8-)
 
Laatst bewerkt:
instructies heb ik niet, maar MEESTAL zit er onder de telleunit zon lampje er doodleuk ingestoken midden een rubber stopje..

Suzuki GSXR750 2006 (K6) USA (E03) - buy original spares online

de link bevat wat tekeningen, gewoon goed kijken helpt al een hoop :P

;)

zal es kijken :)


Suzuki GSXR750 1998 (W) (E02 E04 E18 E22 E24 E25 E34 E39) SPEEDOMETER (MODEL W) - buy original SPEEDOMETER (MODEL W) spares online


jij had een K model bekeken, ging om een SRAD, maar die stond er ook tussen.
zie boven.

lijkt erop dat het idd een lampje a 1,10 euro is :Y
 
Laatst bewerkt:
kuipruit eraf om het jezelf makkelijk te maken, kun je wat zien. dan denk ik dat het makkelijkste is om de teller ff los te halen, zit met een paar m6 moeren vast, daar zitten rubberen dopjes ,haal die los, daarachter zitten je dashboard lampen, vervang ze gelijk allemaal...

allemaal erg goed te doen, is dit nog niet duidelijk, stop er dan mee en besteed het uit. niet lullig bedoeld, maar soms is het beter om anderen iets te laten doen..
 
kuipruit eraf om het jezelf makkelijk te maken, kun je wat zien. dan denk ik dat het makkelijkste is om de teller ff los te halen, zit met een paar m6 moeren vast, daar zitten rubberen dopjes ,haal die los, daarachter zitten je dashboard lampen, vervang ze gelijk allemaal...

allemaal erg goed te doen, is dit nog niet duidelijk, stop er dan mee en besteed het uit. niet lullig bedoeld, maar soms is het beter om anderen iets te laten doen..


thnx.
en ben het met je eens hoor, wat betreft die anderen :+

maar het klinkt wel als iets dat zou moeten lukken. O-)

en anders weet ik nog wel een adresje
 
Terug
Bovenaan Onderaan