Verloren,dus:wie gevonden?Of gezocht:ZIJKAP GS550

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gman

MF veteraan
12 mei 2005
1.415
3
Middelburg
zit even te balen nu:

Van mijn Suzuki GS550e uit 1981 is de zijkap links pleite (kXt) :( ,
Dus:
Heeft iemand deze toevallig gevonden (route middelburg-vlissingen-westkapelle-domburg-middelburg-vlissingen) ?
OF
Heeft iemand zoeentje (of setje) ergens liggen/over ?
1171728imgzijkaplinks9zi.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben de mijne van een xj600 ook is verloren en die heb ik inderdaad teruggevonden. Enig probleem was dat ik er 12 tubes lijm voor nodig zou hebben gehad om alle deeltjes weer aan elkaar te breien.
rij dus al een tijdje zonder :]
 
Ik vrees het ergste.. -O-
Ben de mijne van een xj600 ook is verloren en die heb ik inderdaad teruggevonden. Enig probleem was dat ik er 12 tubes lijm voor nodig zou hebben gehad om alle deeltjes weer aan elkaar te breien.
rij dus al een tijdje zonder :]
-O-
Boehoehoe ;(
:X


Wie dit leest en er misschien tegen aanloopt,
denk svp aan mijn naakte fiets en laat even wat weten...
 
Anders moet je ff op Ebay kijken voor zo'n kapje.. De kans dat je hem nog terugvindt en nog heel ook, lijkt me niet zo heel erg groot helaas.. '(
 
Ik heb me ogen open gehouden maar kon niks vinden en wat een hoop slootjes dat je dan ziet............achja ik heb de mijne ook nooit meer terug gevonden.
 
Ik heb me ogen open gehouden maar kon niks vinden en wat een hoop slootjes dat je dan ziet............achja ik heb de mijne ook nooit meer terug gevonden.

Thanx Freak ! :}

Heb zelf ook al x de route gereden:
Niente, nada, rien de knots, niets...

Sloperijen hebben, als ze al iets hebben liggen, de rechterkap ruim op schap, maar de linker ... :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan