Verloren: GoRider Biker Extensa SE Pro in omgeving Woerden

QTarantino

MF'er
24 apr 2017
68
23
Woerden
Beste MF'ers,

Rond half 9 ben ik op de motor gestapt voor een rustig avond ritje. Na een kwartier ongeveer kwam ik erachter dat mijn navigatiesysteem niet meer in zijn ''cradle'' zat. Waarschijnlijk heb ik 'm niet goed vastgezet en is deze los getrild. Ik heb dezelfde route terug gereden (Woerden, Montfoort, Linschoten en omgeving), maar heb helaas niks kunnen vinden.

Het gaat om een GoRider Biker Extensa Pro. Onder het kopje favorieten staat mijn adres, dus hopelijk is de gelukkige vinder een barmhartige samaritaan en brengt hij of zij het navigatiesysteem terug.

Heb 'm inmiddels opgegeven als zijnde verloren bij de gemeente en ik ga morgen nog even langs het politie bureau.

Iemand toevallig nog tips hoe, of via welke weg, ik het beste kan zoeken? (of nog mooier, heeft iemand 'm toevallig gevonden? ;))
 
Beste MF'ers,

Rond half 9 ben ik op de motor gestapt voor een rustig avond ritje. Na een kwartier ongeveer kwam ik erachter dat mijn navigatiesysteem niet meer in zijn ''cradle'' zat. Waarschijnlijk heb ik 'm niet goed vastgezet en is deze los getrild. Ik heb dezelfde route terug gereden (Woerden, Montfoort, Linschoten en omgeving), maar heb helaas niks kunnen vinden.

Het gaat om een GoRider Biker Extensa Pro. Onder het kopje favorieten staat mijn adres, dus hopelijk is de gelukkige vinder een barmhartige samaritaan en brengt hij of zij het navigatiesysteem terug.

Heb 'm inmiddels opgegeven als zijnde verloren bij de gemeente en ik ga morgen nog even langs het politie bureau.

Iemand toevallig nog tips hoe, of via welke weg, ik het beste kan zoeken? (of nog mooier, heeft iemand 'm toevallig gevonden? ;))

- Ligt deze niet gewoon aan de binnenkant van je kuip of zo.
- Meeste kans dat deze op de route ligt in je woonplaats vlak na de eerste hobbel/verkeers drempel of eerste rotonde/scherpe bocht.
- Is er dekking als accessoire in de motorverzekering?
- Heb je toevallig een reisverzekering die ook dekking bied voor verlies en diefstal in NL?
 
Hoi Hanzzzz,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb helaas geen kuip op mijn motor waar die eventueel in zou kunnen zijn gevallen. Zelf dacht ik ook dat die er bij de eerste hobbel c.q. verkeersdrempel zou zijn uitgevallen, maar ik heb hem niet zien liggen.

Ik heb geen reisverzekering, maar zal eens kijken of mijn verzekeraar ook accessoires dekt. Bedankt voor de tip! :)
 
Ik heb geen reisverzekering, maar zal eens kijken of mijn verzekeraar ook accessoires dekt. Bedankt voor de tip! :)

Gok dat je in combinatie met eigenrisico en verhoogde premie goedkoper uit bent door gewoon zelf los een nieuwe te kopen ipv via je verzekering te spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan