Verloren in GELDERMALSEN beide BMW koffer-sets

jvsoelen

Die hard MF'er
6 nov 2007
687
17
Geldermalsen
OPROEP:

Zondag-middag (20-10-2013) rond 13.00uur ben ik mijn BMW kofferset verloren, ik had ze vergeten op slot (vergrendelen) te doen.

Ik ben van de Talmastraat Geldermalsen naar benzinestation Kalenberg Meteren gereden om te tanken, en bij terug komst in de Talmastraat ontdekte ik het.
Ik zelf denk dat ze op de Kennedylaan in Geldermalsen over de verkeersdrempel eraf zijn gevallen.
Na het terug rijden vanaf de Kalenberg, bij de rotonde Geldermalsen heeft er iemand in een busje naar mij getoeterd, maar heeft daar niet opgelet, TOTDAT ik het ontdekte, toen ben ik gelijk terug gereden maar .......

Dus wie heeft er een BMW Kofferset (Links en Rechts) gevonden, .

Laat het mij weten.

photo.htm


Dank J.v.Soelen
 
Laatst bewerkt:
Misschien wel handig om te vermelden wat voor kofferset het was. Origineel, en zo ja, voor welk model en wat was de kleur van de lakdelen op de koffers...
 
Tsja meneertje, iedereen kan wel zeggen dat hij BMW koffers op dat tijdstip verloren is in Geldermalsen.

Paarse_krokodil.gif
 
Laatst bewerkt:
:^

lijkt mij ook.

Ik ben 1 van mijn koffers ook ooit verloren, Ik hoorde hem er af vallen, en ben op de rem gegaan, en toen kwam hij mij vrolijk voorbijglijden. :P
 
Laatst bewerkt:
Gewoon MP in de gaten houden en kjiken voor zwaar beschadigde koffers :+

Maar mooi balen!
Veel sterkte met het verwerken van dit verlies
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het niet. Als je lekkere doppen in hebt, hoor je het dan nog steeds? Ik ben nooit een koffer verloren, maar wel de helft van mijn zadel en ik heb er ook niets van gemerkt. Bij mijn vrouw is in de vakantie de koffer een keer niet goed vergrendeld geweest, die ging open en gaf de inhoud prijs. Zij merkte er niets van, ik zag het in mijn spiegel bij toeval. Na wat zoeken bijna alles weer teruggevonden (behalve een vuurrode slipper, hetgeen ik nog steeds niet snap :) )
 
niet gevonden maar ik kom er regelmatig dus ik zal het in de gaten houden.
Rij ook even langs het politieburo, je weet maar nooit of ze daar afgegeven zijn.
 
Hij heeft er toch de sleutels van? Overigens geeft dit wel te kennen dat TS weinig zijn spiegels gebruikt..?

Mijn hele motor is orgineel, maar ik zie alleen mijn schouders in de spiegels O-)

Moet echt het bovenlichaam naar links of rechts bewegen om wat anders te zien.
Met de vorige motor had ik dat niet. Dan zaten ze altijd te zeuren dat ik nooit in mijn spiegels keek.
 
Kijk naar de foto, daar staat hoe mijn koffer-set eruit ziet.
Bijna nog nieuw, met inhoud!.

Wie,o wie heeft ze gevonden neem a.u.b. kontact op met " Gevonden Voorwerpen "
Gemeentehuis Geldermalsen.

Mvgr. J.v.Soelen


photo.htm
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat er veel motorrijders zijn die jouw kofferset gevonden hebben en hem onder de snelbinder mee hebben genomen. Je kan misschien beter op busjes-forum.nl posten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan