verluchting shoei xr 1000

3 jul 2004
12
0
Belgie
Hallo,
ik heb sinds een maand of 2 een shoei xr 1000 helm.
Super helm trouwens maar nu wou ik hem eens grondig kuisen aan de buitenkant maar nu zit ik met een probleem...
Hoe krijg ik die schuifjes voor de topverluchting eraf?Want hier zit al een aardige verzameling aan gevleugelde beestjes achter in en rond :-) Ik zie dat er aan schroefje onderzit dus ik veronderstel dat dit gewoon afgeschroefd kan worden maar dan moet natuurlijk eerst het gedeelte dat beweegt/schuift eraf.Ik durf hier niet aan plooien of breken ,heb bang dat ik iets verniel... Mede xr 1000 rijders weten wel wat ik bedoel.
Alvast bedankt
grtz!!
 
Het is te doen maar dan kan je waarschijnlijk naar de Shoei dealer om een nieuw setje te bestellen. Vraag het anders eens bij een Shoei dealer in de buurt.
Het is ook niet 1,2,3 uit te leggen hiero.
 
Beestjes rotten vanzelf weg......zo ideaal vind ik de XR1000 niet btw, lenzen waaien uit mn oog door de turbulentie.....
 
Kijk eens in de papieren die je bij de helm hebt mee gekregen. Ik meen er iets over te hebben gezien hoe je dat moest weghalen, net als dat "achter spoilertje" en hoe je het vizier moest verwijderen.
 
ff mijn eigen boekje opgezocht en... tadaaa:

IMG_3441.JPG



Geen dank.
 
laatst bij Arie Molenaar was er een standje van Shoei, daar kreeg je helm een grondige service beurt, alle schuifjes en vizier scharnieren werden vervangen, alles weer keurig afgesteld en helm werd ff gepoetst, en dat alles voor niks noppes, goeie service was dat :}

maar je kan die schuifjes er zo afhalen hoor met een beetje beleid
 
Het is te doen maar dan kan je waarschijnlijk naar de Shoei dealer om een nieuw setje te bestellen. Vraag het anders eens bij een Shoei dealer in de buurt.
Het is ook niet 1,2,3 uit te leggen hiero.
Had het even nagevraagd maar het was ok zei die. :W
 
Laatst bewerkt:
THx mojo voor die bladzijde ff te plaatsen voor me,ik had nl niet zo een boekje bij mijn helm gekregen!? Hier ben ik helemaal mee geholpen
bedankt voor alle reacties!
 
laatst bij Arie Molenaar was er een standje van Shoei, daar kreeg je helm een grondige service beurt, alle schuifjes en vizier scharnieren werden vervangen, alles weer keurig afgesteld en helm werd ff gepoetst, en dat alles voor niks noppes, goeie service was dat :}

maar je kan die schuifjes er zo afhalen hoor met een beetje beleid
Ook tijdens de afgelopen TT-Assen,gratis voor niets,Service *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan