- 29 okt 2003
- 59.714
- 94
Die staan echt niet voor jan l#l naar boven gericht hoor. Die staan zo om de hogere snelheden toch te kunnen flitsen.hoeveel er niet goed gericht zijn en zelfs naar boven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die staan echt niet voor jan l#l naar boven gericht hoor. Die staan zo om de hogere snelheden toch te kunnen flitsen.hoeveel er niet goed gericht zijn en zelfs naar boven
Ik hoop het... Toen ik dat ding zag wel vol in de ankers gegaan maar lukte me niet om hem helemaal terug te remmen naar de 30...ik ben benieuwd of ik wat op de mat krijg. Toch spannend zo'n eerste boete na 4500 km in twee maanden zonder boetes. Ik ga nog even een schietgebedje doen.
@Bandy
Haha,Toch proberen om bij te remmen. Ik heb dat ook gedaan, overigens wel kijken of het kon door in de spiegels te kijken, maar dacht in een milliseconde ook dat ik het nooit zou halen door vol te remmen. Had ook iemand achterop, dus ik heb wat bij kunnen remmen. Lang niet genoeg om de dertig te halen maar het was in ieder geval geen + 60km per uur meer. Ik snap de reactie van die man trouwens wel.
Haha dan heb ik er ook een, veel aantal jaren geleden, broer en ik in de buurt van Winterswijk op de snelweg 180 of zo naast elkaar op één rijbaan geflitst.
Ik boete, broer boete, foto opgevraagd. Ik zeg: broer ging te hard en haalde mij rechts in op moment van flitsen, broer zegt: dat ik hem inhaalde hem op het moment van flitsen.
Broer geen boete, ik geen boete
Ik hoop het... Toen ik dat ding zag wel vol in de ankers gegaan maar lukte me niet om hem helemaal terug te remmen naar de 30...ik ben benieuwd of ik wat op de mat krijg. Toch spannend zo'n eerste boete na 4500 km in twee maanden zonder boetes. Ik ga nog even een schietgebedje doen.
Haha dan heb ik er ook een, veel aantal jaren geleden, broer en ik in de buurt van Winterswijk op de snelweg 180 of zo naast elkaar op één rijbaan geflitst.
Tegenwoordig maken ze twee foto's kort na elkaar.
Er zijn apps die niets meer doen dan de snelheid tonen op een snel leesbaar formaat. Dat kan handig zijn, sommige voertuigen hebben een snelheidsmeter die erg overdrijft. Bovendien hoeft de afwijking geen constante factor te zijn. (Seat uit 2014: tot 80 km/uur binnen 3%, daarboven wijst hij progressief te veel aan.). Je kan ook klassiek ijken door de tijd te meten tussen hectometerpaaltjes, daar kan je tegenwoordig een dashcam bij gebruiken. Daarna plak je een geeltje naast de snelheidsmeter
De trajectcontrole meet inderdaad relatief nauwkeurig. Ik heb wel eens gehoord van een navigatie die ook de gemiddelde snelheid meet, maar er zijn trajectcontrole met meerdere meetpunten achter elkaar.
Aan de andere kant: Als over een paar jaar de controledichtheid nog meer is toegenomen, is een snel voertuig echt nog maar nauwelijks bruikbaar. Dan is een 125 cc motortje net zo goed bruikbaar als een ware 1300 cc rijstraket. Scheelt weer in de muntjes.
Ik hoop het... Toen ik dat ding zag wel vol in de ankers gegaan maar lukte me niet om hem helemaal terug te remmen naar de 30...ik ben benieuwd of ik wat op de mat krijg. Toch spannend zo'n eerste boete na 4500 km in twee maanden zonder boetes. Ik ga nog even een schietgebedje doen.