vermogen en topsnelheid van motors noteer ze hier

Als ik wind mee heb en het zwaarste verzet neem, dan haal ik wel eens 46 kmh met mijn fiets.
 
berg af, wind mee en kroeg in zicht (voor een spa-tje) gaat ie ook veel harder.

In de bergen gaat ze sowieso veel harder *D
 
Die jongen is gewoon nieuwsgierig naar t een en ander, waarom meteen al die lullige reactie`s :? Als je niets erop te zeggen hebt B| Zeg dan niets!!!

Nickname: Bodyzilla
Icoon:
Geslacht: Man
Geboorte datum:
Woonplaats: Maassluis
Beroep: beveiliger
Email:
ICQ: -
Ondertitel:
Signature:
Homepage:
Registratie datum: 10-11-2004 (0 dagen geleden)
Status: Normale Gebruiker
Banaanscore™: 0%

Enne Welkom trouwens ;)
 
RS125 34pk -> 175km/u teller

GS500 47pk -> 185km/u teller (bergaf :) )

ZXR750 121pk -> 276km/u teller

hopelijk ben je er iets mee..
 
Ach ja, laat ik er dan ook maar ff op reageren


CBR1000rr, 172 PK, 299 km/uur
ZX10r,175 PK, 299 km/uur
R1, 172 PK, 299 km/uur
GSXR1000, 164 PK, 299 km/uur

Allemaal fabrieksopgave
 
Die jongen is gewoon nieuwsgierig naar t een en ander, waarom meteen al die lullige reactie`s :? Als je niets erop te zeggen hebt B| Zeg dan niets!!!

Nickname: Bodyzilla
Icoon:
Geslacht: Man
Geboorte datum:
Woonplaats: Maassluis
Beroep: beveiliger
Email:
ICQ: -
Ondertitel:
Signature:
Homepage:
Registratie datum: 10-11-2004 (0 dagen geleden)
Status: Normale Gebruiker
Banaanscore™: 0%

Enne Welkom trouwens ;)

Klopt!.........je hebt helemaal gelijk, alle humor moet verboden worden. :(
 
mensen
ik ben er alleen nieuwsgierig naar de prestaties van motors
en kom niet aan met specificaties van tijdschriften enzovoort
maar gewoon echte specificaties die jij haalt met je motor
want op tijdschriften en tests wil het nog wel verschille
klopt niet altijd
 
mensen
ik ben er alleen nieuwsgierig naar de prestaties van motors
en kom niet aan met specificaties van tijdschriften enzovoort
maar gewoon echte specificaties die jij haalt met je motor
want op tijdschriften en tests wil het nog wel verschille
klopt niet altijd
elke testbank uitslag verschilt, onderling en met de fabrieksopgave

sommige doen er vanalles aan om maar een zo hoog mogelijk getalletje uit die bank te krijgen. luchtfilters verwijderen, grotere sproeiers, andere tanwielverhoudingen, ik noem maar een paar voorbeelden. maar wat heb je daaraan??
je kunt ze toch niet (eerlijk) vergelijken.

ikzelf rijdt momenteel een XR650R en ik heb al een dozijn verschillende testbankresultaten gezien van dezelfde motor.. en wat denk je?
allemaal anders |(

ik zeg:
gebruik een testbank gewoon om het beste uit je eigen motor te halen (afstelling), ongeacht het getalletje wat er uit komt
ik vind koppel veel interessanter dan vermogen, en heb liever een vlakke vermogenscurve, dan een max. hp getalletje

of wil je graag een opschep-topic?
dan zal ik je verder met rust laten...
 
Beter als je even een scripje schrijft waar we het kunnen invoeren. Daarachter een database waarin we allemaal kunnen querieën.
 
mensen
ik ben er alleen nieuwsgierig naar de prestaties van motors
en kom niet aan met specificaties van tijdschriften enzovoort
maar gewoon echte specificaties die jij haalt met je motor
want op tijdschriften en tests wil het nog wel verschille
klopt niet altijd

full


Er is namelijk al een topic wat hier over gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan