vermogen GSX-r 600

botsauto

Rookie
10 mrt 2003
12
0
Wijchen
stomme vraag, maar hoeveel KW heeft een GSX-r600 SRAD uit 1999.

alvast bedankt, ps wanneer wordt het weer droog.

mzzls arie
 
bedankt voor de reactie, en ja ik ben student, ik zie dat jou het niet echt gelukt is met je studeren als je bent blijven hangen als vakkenvuller of krantenjongen.

ps ben bijna klaar met de studie en ga dan verder met www.lightgimmicks.nl

de rest bedankt voor de respons

mzzls arie
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie, en ja ik ben student, ik zie dat jou het niet echt gelukt is met je studeren als je bent blijven hangen als vakkenvuller of krantenjongen.

ps ben bijna klaar met de studie en ga dan geld verdienen met lightgimmicks.nl

de rest bedankt voor de respons

mzzls arie
Je gaat dus op internet je geld verdienen (ach, wie niet :Z ) maar bent niet in staat om de specs van een Gixxer 600 of de weersverwachting te "Googelen"? Overigens, zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt. Wie is hier nou de vakkenvuller?
 
blijkbaar heb je zat vrije tijd om op kleine details te letten zoals hoofdletters. zal ook wel dat je veel vrije tijd hebt want een beroep heb je niet. maar da maak nie uit, ff goeie vrienden toch.

de rest uiteraard bedankt voor de reacties,

mzzls arie
 
blijkbaar heb je zat vrije tijd om op kleine details te letten zoals hoofdletters. zal ook wel dat je veel vrije tijd hebt want een beroep heb je niet. maar da maak nie uit, ff goeie vrienden toch.

de rest uiteraard bedankt voor de reacties,

mzzls arie
Je hebt gelijk ik ben een sukkel en ik ben óók nooit jarig want ik heb geen geboortedatum. Wat ga je doen nu je weet dat jouw(???) Gixxer zo'n 80 kW vermogen heeft en het eergisteren niet heeft geregend?
Mij stoorde de futiliteit van je vragen en toen je bijdehand probeerde te zijn wees ik je op jouw onbeholpen taalgebruik. Hmm, aan je site te zien studeer je iig géén Engels.
 
Erik van Dam
100 KM schadevrij

Hoeveel kilometer ben je al een lul?

Iemand stelt een normale vraag...dan geef je antwoord, maak je een grapje of hou je je bek.
Wat je niet moet doen is de vraagsteller aanvallen.
 
Eric is een Eikel!!!!!!!!!!! :r :r

Mensen zoals jij verstoren het effect van MF.

Nl: Het motorrijdersgevoel!!!!

Domme of onbenullige vragen bestaan niet weet je nog, alleen domme antwoorden.
En jou antwoorden komen uit de aller domste categorie.
 
jongens bedankt voor de steun, erik om toch terug te komen op je vraag, ik weet nog niet zker wat ik ga doen, om min kenteken staat 72KW, dt kan is mij verteld, tis namelijk een duitse import en die zijn verzekerings technisch terug gebracht naar de 100 pk, dit is waarschijnlijkl alleen op papier, kans is dus groot dat hij gewoon vol vermogen heeft, maar daar kom ik alleen achter door het open te maken, aangezien ik nie echt heel technisch ben moet ik dat laten doen of er maar gewoon van uit gaan dat hij vol vermogen heeft.

mzzls arie
 
Hoeveel kilometer ben je al een lul?

Iemand stelt een normale vraag...dan geef je antwoord, maak je een grapje of hou je je bek.
Wat je niet moet doen is de vraagsteller aanvallen.
Hé pik, ik maak zelf wel uit wanneer, hoe en waarom ik antwoord geef.
430.gif

Op dinsdag 28 oktober 2003 07:20 schreef Gixxerscout het volgende:
Eric is een Eikel!!!!!!!!!!! :r :r

Mensen zoals jij verstoren het effect van MF.

Nl: Het motorrijdersgevoel!!!!

Domme of onbenullige vragen bestaan niet weet je nog, alleen domme antwoorden.
En jou antwoorden komen uit de aller domste categorie.
Ga jij effe gauw fietsen met je "Motorrijdersgevoel".
430.gif


@ Botsauto: Normaal gesproken staat er in de zgn. "Brief", het Duitse kentekenbewijs, welke aanpassingen er zijn gedaan om de motorfiets te "drosselen". Anders weet de motorzaak die het Duitse kenteken heeft afgegeven het wel. Ik denk dat 'ie gewoon standaard is en alleen op papier afgevoerd, 't gaat maar om een paar PK's tenslotte.
 
Eric is een Eikel!!!!!!!!!!! :r :r

Mensen zoals jij verstoren het effect van MF.

Nl: Het motorrijdersgevoel!!!!

Domme of onbenullige vragen bestaan niet weet je nog, alleen domme antwoorden.
En jou antwoorden komen uit de aller domste categorie.

Ik post niet vaak, maar ben wel een zeer regelmatig bezoeker van deze site. Als sommige eigenwijze studenten eens goed leren lezen, dan zien ze dat Erik als enige tevens de vragen serieus beantwoord.

Gixxerscout nomineer ik bij deze als :Z van de maand. Wat weet jij nou van het motorrijdersgevoel en het effect van MF. Ik weet zeker te weten dat Erik hier iets meer ervaring in heeft. En nee, ik ken Erik niet persoonlijk.
 
Volgens motornet.nl is het vermogen van de SRAD uit 99, oftewel net als die van mij: 80,9 kW ofwel 110 pk.

En mensen kunnen we het een beetje gezellig houden hiero.
 
Eric is een Eikel!!!!!!!!!!! :r :r

Mensen zoals jij verstoren het effect van MF.

Nl: Het motorrijdersgevoel!!!!

Domme of onbenullige vragen bestaan niet weet je nog, alleen domme antwoorden.
En jou antwoorden komen uit de aller domste categorie.

Op maandag 27 oktober 2003 22:47 schreef ~Vincent~ het volgende:Hoeveel kilometer ben je al een lul?

Iemand stelt een normale vraag...dan geef je antwoord, maak je een grapje of hou je je bek.
Wat je niet moet doen is de vraagsteller aanvallen.
Ok, zo kan ie wel weer. :(

Of je het nou met Erik zijn stijl van antwoorden eens bent of niet, hij heeft iig het fatsoen om niet te gaan schelden.

En hij heeft wel als enige de vraag beantwoord.

Dus kappuh nou, anders doe ik er een slotje op. B|
 
Sorry, ik lees net dat jouw motor een "duitser" is. Die van mij ook. Het is inderdaad waarschijnlijk alleen papierwerk.
Die van mij heeft op de bank gestaan en daar kwam 95 pk op het achterwiel uit. (Dit is ongeveer 115 pk op de krukas.)
 
Eric is mijn vriend :+ ,ondanks van zijn groene/linkse inslag. :r
Wanneer gaan we naar Pattaya Eric? :9
Hé Pork, hoezo groen? Ben net zo vervuilend als jij bezig, hoor!
Pattaya voorlopig effe niet, ben net een maand in Midden-Amerika geweest en de volgende reis gaat ws. naar Sirië, Iran, Irak die kant uit. Interesse? :P
 
Ik post niet vaak, maar ben wel een zeer regelmatig bezoeker van deze site. Als sommige eigenwijze studenten eens goed leren lezen, dan zien ze dat Erik als enige tevens de vragen serieus beantwoord.

Gixxerscout nomineer ik bij deze als :Z van de maand. Wat weet jij nou van het motorrijdersgevoel en het effect van MF. Ik weet zeker te weten dat Erik hier iets meer ervaring in heeft. En nee, ik ken Erik niet persoonlijk.

Heren sorry hoor!!!!!

Ik zal het niet meer doen, maar ik meen mij te herinneren dat het Erik van Dam was die de uitermate sympatieke wijze van reageren ingezet had :? :? IK vindt het dus niet echt vreemd dat er zoveel reacties komen, om aan te geven dat het ook anders kan.

Wat Zoompie betreft :} :} , petje af voor je glazen bol,..... je kent mij niet en je kent Erik van Dam niet en toch denk je te kunnen oordelen over wat ik wel en niet zou kunnen of voelen! Knap hoor. :+ Ik zal dus verder maar niet gaan omschrijven wat dat naar mijn gevoel over jezelf zegt.
Volgens mij zijn sites zoals deze namelijk bedoeld om allerlei soorten motor ervaringen uit te wisselen, goed of slecht? En dus niet om elkaar af te zeiken.

Verder "no offense", want als ik het antwoord geweten had, dan had botsauto direct antwoord van me gekregen. Maar ik zeg liever niets ipv reacties te geven zoals Erik als eerste deed. By the way, leuk symbooltje die met die vinger.

Waarom staat die er hieronder niet bij? Ik wens jullie een korte droge winter toe en een keurige motor lente,zomer en najaar. De groente!!!!! :] :] :] :]
 
Op woensdag 29 oktober 2003 18:35 schreef Gixxerscout het volgende:Heren sorry hoor!!!!!

Ik zal het niet meer doen, maar ik meen mij te herinneren dat het Erik van Dam was die de uitermate sympatieke wijze van reageren ingezet had :? :? IK vindt het dus niet echt vreemd dat er zoveel reacties komen, om aan te geven dat het ook anders kan.
Ja, jullie laten echt zien dat het anders kan: Orpheus heeft hierboven jullie (=jij en Vincent) manier van antwoorden nog even gequote. We hebben hier in het verleden vaak zat allerlei wannabe motorrijders gehad die van alles over een bepaald type fiets vroegen en uiteindelijk 15 bleken te zijn. Als iemand genaamd "Botsauto" dan vraagt hoeveel kW een (niet zijn) GSX-R600 heeft en wanneer het ophoudt met regenen denk ik eerder aan een scootâh-piloot dan aan een motorrijder. Ik denk dat Botsauto uiteindelijk meer aan mijn antwoord heeft gehad dan aan jullie "motorgevoel" en wens jullie ook van alles en nog wat toe. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan