vermogen GSX-r 600

botsauto

Rookie
10 mrt 2003
12
0
Wijchen
stomme vraag, maar hoeveel KW heeft een GSX-r600 SRAD uit 1999.

alvast bedankt, ps wanneer wordt het weer droog.

mzzls arie
 
bedankt voor de reactie, en ja ik ben student, ik zie dat jou het niet echt gelukt is met je studeren als je bent blijven hangen als vakkenvuller of krantenjongen.

ps ben bijna klaar met de studie en ga dan verder met www.lightgimmicks.nl

de rest bedankt voor de respons

mzzls arie
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie, en ja ik ben student, ik zie dat jou het niet echt gelukt is met je studeren als je bent blijven hangen als vakkenvuller of krantenjongen.

ps ben bijna klaar met de studie en ga dan geld verdienen met lightgimmicks.nl

de rest bedankt voor de respons

mzzls arie
Je gaat dus op internet je geld verdienen (ach, wie niet :Z ) maar bent niet in staat om de specs van een Gixxer 600 of de weersverwachting te "Googelen"? Overigens, zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt. Wie is hier nou de vakkenvuller?
 
blijkbaar heb je zat vrije tijd om op kleine details te letten zoals hoofdletters. zal ook wel dat je veel vrije tijd hebt want een beroep heb je niet. maar da maak nie uit, ff goeie vrienden toch.

de rest uiteraard bedankt voor de reacties,

mzzls arie
 
blijkbaar heb je zat vrije tijd om op kleine details te letten zoals hoofdletters. zal ook wel dat je veel vrije tijd hebt want een beroep heb je niet. maar da maak nie uit, ff goeie vrienden toch.

de rest uiteraard bedankt voor de reacties,

mzzls arie
Je hebt gelijk ik ben een sukkel en ik ben óók nooit jarig want ik heb geen geboortedatum. Wat ga je doen nu je weet dat jouw(???) Gixxer zo'n 80 kW vermogen heeft en het eergisteren niet heeft geregend?
Mij stoorde de futiliteit van je vragen en toen je bijdehand probeerde te zijn wees ik je op jouw onbeholpen taalgebruik. Hmm, aan je site te zien studeer je iig géén Engels.
 
Erik van Dam
100 KM schadevrij