vermogen valt weg in de v-boost en loopt onregelma

jasonace

Die hard MF'er
2 mei 2004
250
0
amsterdam
daar gaan we, mijn max loopt niet lekker, af en toe voel je in de v-boost het vermogen wegvallen, ook loopt de max in lagere toeren zeer onregelmatig, net alsof hij naar voren wil en iets hem toch tegen houdt, en dan krijg je een beetje het heen en weer geduw tijdens het rijden, wat zou dit kunnen zijn, ik heb zitten denken aan andere bougiekabels, maar heeft dit ook iets te maken met vermogens verlies, ook hoor ik af en toe een flinke tik uit het luchtfilterhuis komen tijdens het gasgeven.

hellup!! ;(
 
Carbs verstopt, dus goed cleanen of je bougies op.
Vervang die elke 10.000 km of eerder.

Ik heb het ook gehad dat mn bougies op waren en het niet wilde geloven.
Of je carbs zit water oid in de vlotter bakken.
Goed reinigen kan alleen door ze open te maken.

En welk bouwjaar heb je precies ?
( ivm ontstekingstype , analoog of digitaal)
 
Carbs verstopt, dus goed cleanen of je bougies op.
Vervang die elke 10.000 km of eerder.

Ik heb het ook gehad dat mn bougies op waren en het niet wilde geloven.
Of je carbs zit water oid in de vlotter bakken.
Goed reinigen kan alleen door ze open te maken.

En welk bouwjaar heb je precies ?
( ivm ontstekingstype , analoog of digitaal)

Wat heb jij een rare koptelefoon op je harsens,of wat moet dat voorstellen? :?
 
Wat heb jij een rare koptelefoon op je harsens,of wat moet dat voorstellen? :?
Afb021.jpg



;)
 
Hoi Niels,

Bedankt voor je reactie

Het vreemde is, ik heb hem net een grote beurt laten geven, dus je zou verwachten dat dit is nagekeken toch, mijn max is uit '94
94 is dacht ik nieuwere type ontsteking dus gevoeliger voor doorslaan.
Probeer je bougiekabels los van alles te leggen.

Maar als ie de beurt gehad heeft, gelijk terug gaan en klagen want hij was goed voor ie weg ging.
 
nee, hij was niet helemaal goed toen hij weg ging, dit onregelmatige lopen werd veroorzaakt door een kapote gasschuif, werd mij verteld(deze hebben ze ook vervangen), alleen helaas het onregelmatige lopen is terug, jij denkt dat ik vuile carbs heb niels?, daar zou evt ook het vermogenverlies vandaan kunnen komen in de v-boost?
 
Is er maar 1 schuif vervangen? Is een bekende kwaal dat de schuiven kapot gaan bij dit type liggende carbs. check de rest ook even............dat geluid in je luchtfilterhuis klinkt me naar backfire........kan ook komen door een lekkende schuif!
 
denk toch dat het de carb zijn, dit mede omdat het af en toe is, bij een kapotte gasschuif, zou hij ook op 3 cilinders moeten lopen(behalve stationair zonder gas te geven) dit is niet het geval, ik zoek het a) in de carbs b)bougiekabels of c) benzinefilter, maar dit ga ik van het weekend eens even op mijn gemak uitzoeken
 
Als je toch bezig bent kijk dan voor de gein eens naar de membranen van je vacuumschuiven.........deksels van je carbs zijn er in een minuutje af en ik gok nog steeds dat het daar aan ligt.(ja ik ben eigenwijs en ik weet het!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan