Vermogen verlies en minder verbuik?

quadcore

Die hard MF'er
4 jan 2008
435
0
hallo, ik heb vermogenverlies aan mijn cbr 600rr, en de verbruik is ook gedaald.
Hoe kan dit komen?
Meer merk ik dit bij lagere toeren.
En normaal zat ik op reserve bij 140-150km en nu bij 190km, en dat met dit koude weer terwijl hij meer moet verbruiken???
Rijstijl is steeds hetzelfde.
En ik dacht met dit weer ook meer vermogen te hebben door de koudere lucht die binnenstroomt (meer volume).
 
nu ik zie da er mensen zijn met beschadigde zuigers doordat ze te arm staan,
wil ik dit dus ook niet, maar hoe kan het dat hij ineens armer gaat staan? (injectie)
 
Beschrijf je vermogensverlies eens. Is het plotseling opgekomen, wil die geen toeren maken of hapert die. Doen alle cilinders wel mee?

Plotseling arm lopen kan door valse lucht komen maar als het goed is moet je dat wel kunnen merken.
 
De ene keer was hij goed, en bij de volgende keer vermogenverlies.
Neen hij maakt zijn toeren wel, haperen doet die niet, en ja alle cilinders werken.
Valse lucht zou ie toch bij stationair moeten haperen dacht ik.
Eind vorige week heb ik nog met dat ijsige weer 260km/h gereden zonder probleem.
En er lag veel zout op de weg, was pas gestrooid. En op de autosnelweg zat zo een zoutstrooi-mobiel voor me in op de rechterstrook, de linkerrijbaan aan het strooien. Ik kan meoilijk 90km/h erachter rijden en heb die dan ingehaald. Kan het zijn dat mijn luchtfilter toen met zout is gepropt?

bougies nagekeken 1000km ervoor en waren nog zeer goed.

Ohya nog vermelden, nu sinds dat geval heb ik ook nog eens steekvlammen.
En mijn katalysator zit ernog in, en ik krijg steekvlammen ?? snap ik dus niet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan