Vermogen verlies stilvallende Honda cbr 600 rr

Angelica21

Rookie
24 aug 2022
3
0
Goedemiddag allen,
Ik heb een Honda cbr 600 RR uit 2004.
Met warm weer en alleen met warm weer krijgt mijn motor problemen. Hij kan dan plots inhouden kwa gas, mis ik vermogen. Daarna komen te toeren niet meer boven de 5000 en gaat steeds langzamer tot het gevolg: je staat stil. Ook terugschakelen en gas geven wilt hij niet doorzetten.
Als ik even wacht dan start hij wel maar loop niet stationair. Kan ik weer een stukje rijden en dan gebeurd het weer.
Tankdop open en deze zuigt niet vacuuum.
Ook gaat hij niet altijd blazen voor het koelen bij de herstart.
Temp op de snelweg 84/87. Verlaten snelweg loopt hij op in de 90. Bij stilstaan 104.
De garage heeft geen idee. Alle kabels en bekeken op een breuk en een nieuwe accu. Iemand een idee??
 
Als het alleen met warm weer optreedt en het is geen vacuüm van je benzinetank, dan is het toch iets elektrisch. En kabels ook doorgemeten wanneer deze symptomen optreden?
 
Als het alleen met warm weer optreedt en het is geen vacuüm van je benzinetank, dan is het toch iets elektrisch. En kabels ook doorgemeten wanneer deze symptomen optreden?
Nee want de eerste keer stond ik op de A2 stil en andere keer was vandaag en de garage is op vak. Komt volgende week terug dus hoop op nog een dag warm weer en dan kunnen ze zelf rijden en kijken
 
Deze kan bij warmte stoppen met werken door een interne breuk. Bij afkoelen vd motor werkt de pulsgever dan weer totdat het blok weer goed warm word.
 
  • Eens
Waarderingen: MSW
Nee want de eerste keer stond ik op de A2 stil en andere keer was vandaag en de garage is op vak. Komt volgende week terug dus hoop op nog een dag warm weer en dan kunnen ze zelf rijden en kijken

Is er al nieuws?
Als je dr niet citeert krijgt ze niet eens een melding, mocht ze nog inloggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan