vermogen weg

kawachiel

MF'er
9 sep 2007
46
0
hallo iedereen...

ff een vraagje... vanmiddag en vanavond rijd ik een stukje op mijn mooie rode kawasaki zx 6 r uit 1999 en het is een 25 kw uitvoering...

ik merkte vanmiddag al dat hij wat minder pit had en dacht na komt wel door mij... ff niet gereden en dan merk je het wel weer .... ondertussen niks aan de hand...

na ongeveer een uur gereden te hebben en stil staan bij een stoplicht en wil weg rijden poef motor uit ( en dan ben ik niet een dom blondje die niet weet hoe hij de koppeling moet bedienen) en krijg de motor ook niet meer aan pas na 4 min ofzo weer... ik temp kijken ook goed .. niks aan de hand dus ik weer verder rijden ... en weer precies hetzelfde gezeik bij een stoplicht weer motor uit en nu duurt het nog langer voordat ik hem aankrijg.... ( motor was niet overhit, temp was goed ) dus ik snel naar huis rijden en dan toch maar aan de kant gezet...

vanavond rijd ik even weer een stukje eerst goed warm draaien en dan na ongeveer 20 min gereden te hebben op mijn bestemming aangekomen... na ongeveer 2o min weer wegrijden en merk gelijk dat de motor geeen pit heeft... slecht met optrekken koppel niet lekker...

ik rijd op een weg waar ik 80 mag en wil optrekken en het lukt niet... komt niet hoger dan 30 km per uur in de 1e versnelling.... ik schakel schakel en niks lukt... me koppeling ingehouden zodat me motor niet uit zou vallen en met me koppeling beetje blijven rijden rijd dus 40 nu ... en poef motor uit en strart niet meer... doet niks reageerd niet...

rara rara wie o wie kan mij helpen ....????? motor heb ik uhmm pas 3 weken geleden gekocht bij termaat motoren... en dan nu al zulke problemen ? not nice.... wie heeft er een idee wat het kan zijn


thanks alvast

chiel
 
Zelf ook zoiets gehad, motor die zomaar stopt.
Bleek dat de ontluchtingsslang van de caburateurs onder de tank geknikt was, benzine kon zo niet goed de vlotterkamers in lopen.
Nog een optie: beluchting van de tank niet goed en trekt de tank in vacuum.
Te controlleren door de tankdop er af te draaien en kijken of hij onderdruk heeft.
 
na ben niet handig omdat allemaal zelf te doen :P als je mij vraagt over fysiotherapeutische handelingen kan ik alles beantwoorde alleen dit niet:P hahah

ik ga termaat bellen en hun moeten het maar uitzoeken .... ik kan zelf me motor niet starten als die afgeslagen is dan moet ik eerst teriug naar neutraal en vanuit die stand weer starten ... ga echt vraagtekens zetten bij deze motor ...
 
termaat gebeld enne ze komen maandag me motor ophalen .. ze waren blij met me dat ik in utrecht woon hahah na niet mijn probleem wil gewoon dat die motor het doet

thanks iedereen :D
 
nog even een vraagje voor jullie

weten jullie of de anwb of de knmw je motor kan testen op mankementen? termaat motoren probeerd er beetje onderuit te komen... dus wil hem even extern testen
 
Terug
Bovenaan Onderaan