vermogen

wimke

MF'er
24 apr 2003
166
0
brabant!!!
ik heb een SRAD uit '97 ingevoerd uit duitsland, op het fahrzeugbewijs staat dat hij 72kW is terwijl hij 78kW behoord te zijn, kan iemand me ff uitleggen hoe ik hem weer terugbreng naar 78kW, ik heb gehoord dat het iets heeft te maken met kunststof ringen in de inlaat. kan ik dit zelf veranderen of gaat dit niet zelf en moet ik het laten doen? als ik het zelf kan doen wilde ik precies weten wat er moet gebeuren. alvast bedankt wimke!!!!!!!

Bijlage: GSXR6004.jpg
 
Ik weet het niet, maar hier is wel jouw foto:
full
 
Op papier staat 72 Kw voor verzekering, heel veel kans dat die allang weer vol vermogen heeft.
 
Mooie motor. :9~

Even op de dynobank zetten, weet je het snel genoeg of het een volvermogen is. :)
 
holosjen,

Ik ook 72kw blade gekocht.....was alweer open maar toen nog bewijzen dat ie open was aan de RDW. dus verklaring vragen bij de HONDA dealer. kijken ze of de restrictie eruit is ( bij een blade is dat de CDI unit )...dan krijg je verklaring, die stuur je samen met fahrzuigbrief op naar de TUV lelystad die veranderen de brief en met die nieuwe brief ga je naar de RDW en dan krijg je je open vermogen op het kenteken.

pffff... En dan.... dan,,........jippppieee

mvg Niels
 
Er zit een extra gaatje in de vacuum schuiven die er voor zorgt dat de schuiven volgas niet helemaal open gaan. Gaatjes afstoppen. Klaar.
Met een drup 2 componenten epoxy is het zo gepiept. Zorg er wel voor dat de vacuum schuif nog licht op en neer wil bewegen.
Gr.
 
Wat je kunt proberen is via www.suzuki.de een paar duitse suzuki dealers e-mailen. En te vragen welke restricties exact op jou type motor is toegepast. Die duitse dealers hebben veel meer ervaring met die restricties, omdat zij vaak degene zijn die ze eraf halen.

Succes!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan