vermogens uitdraai 25kw op het gas

Stephan1988

Rookie
12 jul 2010
3
0
Dordrecht
Beste motor vrienden,

Na al een lange tijd te rijden op 25kw heb ik het er eigen een beetje mee gehad. Ik heb een andere motor gekocht een ( suzuki gsx 600 r ) :} . Nu is deze niet teruggevoerd en ben ik dit eigenlijk ook niet van plan. Mijn oude motor was teruggevoerd door middel van cabrateurringen, mijn nieuwe motor heeft een injectiesysteem.

Nu komt het schokkende waar de meeste van jullie het waarschijnlijk niet mee eens zijn, ik ga mijn oude vermogensuitdraai aanpassen naar mijn nieuwe motor en niet 25kw rijden }) . Nu wil ik graag weten wat er exact staat als je je motor terugvoerd door middel van een gashendel begrenzing. Bij mijn oude motor stond er op mijn vermogens uitdraai: cabrateuraanpassingen i.v.m 25kw.

Omdat ik natuurlijk niet gepakt wil worden wil ik graag weten wat er exact staat als je hem via het gas terug begrensd. Als iemand anders ook een injectiemotor heeft die anders is teruggevoerd wil ik ook wel net doen alsof hij zo is teruggevoerd, het gaat mij erom dat ik letter voor letter weet hoe het er op staat.

Ik weet hoe dom dit is en dat ik niet verzekerd ben etc etc. Ik ben gewoon een eikel daar is niets aan te doen -O-

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :Y

Gr, stephan
 
Dat zet je er op: aangepast d.m.v. photoshop!

En dat klopt dan ook nog eens, want die uitdraai is ook aangepast door photoshop.
Gebruik je geen photoshop, dan de naam van het programma vermelden *D
 
Mijn Suzuki GSX-R600 is terug gevoerd d.m.v. een andere boordcomputer. Hier bij zijn mijn kenteken papieren wel aangepast. Verders ben ik niet bekend met het terugvoeren d.m.v. uitdraaien.
 
Als je nou toch niet van plan bent om te gaan afvoeren kan je m.i. beter gewoon ook geen uitdraai nemen.
dán ben je pas cool.
wees nou gewoon slim. denk na en ga die paar jaar op 25kW rijden. je kan daarna doen en laten wat je wil.
 
Laatst bewerkt:
Gasbegrenzing doe je bij motoren zonder 2e typegoedkeuring en meer dan 60kw origineel vermogen. Dus op het kenteken zal nooit wat anders staan, dus dan rijd je met een uitdraai erbij. Kijk of je er eentje kan vinden op internet.

En of ik het er wel of niet mee eens ben? Wat kan mij het nou schelen hoe jij rijd. Als jij een ongeluk maakt, denk je dat ik daar financieel wat van voel? Ik niet, jij wel.
 
Op internet heb ik al gezocht naar een uitdraai, kon er jammer genoeg geen vinden.

Is er iemand die met een uitdraai rondrijdt die mij kan helpen aan het komen van de juiste informatie?
 
Opper kansloos, ik hoop niet dat jij iemand aanrijdt. Die persoon is voor de rest van z'n leven invalide en jij kan niet eens voor zijn onkosten betalen omdat je niet verzekerd was. Waarom denk je dat er zulke hoge boetes staan op dit soort dingen. Denk toch is na man. Ik geloof best dat je fatsoenlijk kan motorrijden maar het risico van het rijden zonder verzekerd te zijn moet je echt niet te licht over na denken. Denk is wat je andere mensen of jezelf aan kan doen. Ik hoop dat je het niet doet en gewoon je verantwoordelijkheid neemt als deelnemer in het verkeer. Die 25-kw periode gaat vanzelf voorbij en dan kan je lekker rijden wat je wil incl. verzekering.
 
Jongens bedankt voor de reacties.

Ik heb er nog eens goed over nagedacht en een afspraak gemaakt met kms motoren om hem toch maar 25kw te maken. IK zit mijn tijd wel uit :P

Topic mag dicht bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan