Vermogensbank beschadigd band..

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
totaal.jpg

detail.jpg


Is dit "klaagwaardig" of moet ik het laten bij het melden bij de veroorzaker?
Ik zag dit toen ik thuiskwam na de grote beurt, kerf is +/- 3mm diep.

De band is maar een aantal km's oud.
 
Die vent zou mij mooi een nieuwe band mogen geven, anders heeft hij echt een probleem!
Stelletje prutsers, en daar nog geld voor betalen... :N

Vind het nog knap gevaarlijk ook, zal je grip echt niet ten goede komen bij een lekker snel bochtje!
 
als het geen kwaad kon zouden die banden boeren toch wel een beetje rubber uitsparen en die band ook zo afleveren?

Hij kon van mij aan het gas, nadat hij een nieuwe band had gegeven.
En nee, die had hij er niet onder mogen zetten.
 
Ik ben dan wel nieuw op dit forum, maar van banden en bandkarakteristieken heb ik dan wel verstand: Niet accepteren deze beschadiging!

Levensgevaarlijk door het verzwakken van de constructie. Naast een drastisch geslonken dikte (denk knee-down naar rechts en klein scherp steentje) kan je band enorm raar gaan doen bij hoge belastingen.

De krachten en koppels op een band zijn bij zelfs kleine sliphoeken fors.

Weg ermee.
 
voor iedereen die een beetje zit af te geven op de desbetreffende dealer ,jullie maken zeker nooit fouten op je werk
Niemand vindt het erg dat het gebeurd is.
Het gaat om de manier waarop fouten hersteld (of niet :N ) worden.

Deze manier van doen is stijlloos en hierboven te lezen is de band nog gevaarlijk geworden ook.

[me]Xtra zou toch maar ff een praatje gaan maken met de beste man :Y [/me]
 
het is in de buurt van Amersfoort .

als die dealer zegt : nu heb je er extra profiel bij hoef jij je ook niet meer in te houden hoor Bert-V.
wij willen graag weten wie er zo,n grote grapjas is .
misschien maakt die man nog veel meer grapjes.
kunnen we lekker met z,n allen hard en veel lachen.........
 
het is in de buurt van Amersfoort .

als die dealer zegt : nu heb je er extra profiel bij hoef jij je ook niet meer in te houden hoor Bert-V.
wij willen graag weten wie er zo,n grote grapjas is .
misschien maakt die man nog veel meer grapjes.
kunnen we lekker met z,n allen hard en veel lachen.........

:^ En we bewijzen de grapjas er ook nog een dienst mee. Krijgt die wat meer naamsbekendheid en zijn hobby als komiek kan hij dan wat meer uitoefenen. En zker niet onbelangrijk, met een beetje geluk, gaat hij daar dan zeker meer tijd voor krijgen. :+
 
Ik ga er vanmiddag naar toe. (Ook voor een aanlopende ventilator)

Ik ga 'm vragen of hij hier serieus mee durft te sturen.
Als er dan weer een raar antwoord en geen oplossing komt kan ik hier altijd nog met naam komen.

Zoals gezegd, die fout maakt mij niet uit, het gaat om dat nonchalante reageren.
 
Zoals gezegd, die fout maakt mij niet uit, het gaat om dat nonchalante reageren.
Precies fouten maken is menselijk, maar dit geeft een beetje de manier aan hoe hij tegen jou aankijkt. ALS EEN LULLETJE ROZEWATER! neem desnoods iemand mee, die hem kenbaar kan maken dat hij met zijn naam flink op zijn bek gaat, als er geen coulante oplossing uit de bus komt.
 
Ik ga er vanmiddag naar toe. (Ook voor een aanlopende ventilator)

Ik ga 'm vragen of hij hier serieus mee durft te sturen.
Als er dan weer een raar antwoord en geen oplossing komt kan ik hier altijd nog met naam komen.

Zoals gezegd, die fout maakt mij niet uit, het gaat om dat nonchalante reageren.
Hoi Bert geef hem ff een kickje, ben namelijk benieuwd of er een oplossing met die bandensloper is uitgekomen. Bijvoorbeeld vrijkaartjes voor zijn nieuwe voorstelling als :+
 
Ik ben dan wel nieuw op dit forum, maar van banden en bandkarakteristieken heb ik dan wel verstand: Niet accepteren deze beschadiging!

Levensgevaarlijk door het verzwakken van de constructie. Naast een drastisch geslonken dikte (denk knee-down naar rechts en klein scherp steentje) kan je band enorm raar gaan doen bij hoge belastingen.

De krachten en koppels op een band zijn bij zelfs kleine sliphoeken fors.

Weg ermee.

:+ lol kijk eens goed naar die foto _O-
die band is bijna op, vierkant en met schaamranden ter grootte van mijn voet.

volgens mij is dit gewoon een humor topic.

gewoon het adres van die "tuner" plaatsen, die band oprijden en een echte monteur zoeken.
 
voor iedereen die een beetje zit af te geven op de desbetreffende dealer ,jullie maken zeker nooit fouten op je werk


ja hoor, ik maak wel degelijk fouten op mijn werk, mar ik zorg wel dat die fouten hersteld zijn voordat ik wegga of het betreffende stuk equipment weer in dienst geef.

Ik ken het bedrijf voor de rest niet, maar in mijn ogen ben je al een lamlul als je een brandlucht rijkt, en gewoon doorramt op die bank.
En dan ook nog mensen wegsturen met de opmerking dat het niet uitmaakt.
Wat zegt die vent als je motor na een beurt op 3 poten loopt? maakt niet uit, een duc loopt op 2 cilinders?
 
anders zou je naar de bovag kunnen stappen als het bovag lid is?

maar je hebt zeker recht op een nieuwe band. Deze beschadiging is gekomen door de dealer/garage. En die zullen zij moeten herstellen volgens de wetgeving.
Zij zijn in gebreke gebleven.

Even een kort stukje/samenvatting uit de wet "verkoop en garanties voor consumptiegoederen" (wetsvoorstel 27 809)

Wat kan de koper eisen?
Indien een product niet voldoet aan de verwachtingen die de koper daarvan mocht hebben, kan hij eisen:

dat de verkoper het ontbrekende alsnog levert;
dat het product wordt hersteld of vervangen;
dat de verkoper een gedeelte van de koopprijs terugbetaalt;
dat de koopovereenkomst wordt ontbonden.

in geval van vervanging:

Eist de koper herstel of vervanging van het product, dan is de verkoper verplicht om dit binnen redelijke termijn en zonder teveel overlast voor de koper te doen. De verkoper kan hiervoor geen kosten in rekening brengen. Wel kan de verkoper aan de koper een vergoeding vragen bij de vervanging of bij ingrijpend herstel van een product dat, in verhouding tot de gebruikelijke levensduur, reeds geruime tijd in gebruik is geweest.


Jouw situatie is mag vergeleken worden als een koopovereenkomst. Jij koopt een beurt en je verwacht hierbij niet dat je onderdelen (band) naar de kl*te geholpen worden.
Hij is dus verplicht deze schade/gebrek te herstellen. En binnen redelijke termijn.

suc6 ermee!
 
sloopkuipen zoeken en die erophangen, zeggen dat je onderuit bent gegaan door die band en de schade claimen. :)

of tegen die kerel zeggen dat ie nu voor 250 die band kan vervangen, of jij binnenkort met een schadeclaim kan komen omdat je op je bek bent gegaan.

weet niet in hoeverre dat juridisch mogelijk is.
 
:+ lol kijk eens goed naar die foto _O-
die band is bijna op, vierkant en met schaamranden ter grootte van mijn voet.

volgens mij is dit gewoon een humor topic.

gewoon het adres van die "tuner" plaatsen, die band oprijden en een echte monteur zoeken.

De band is nog maar een paar kilometer oud... Vierkant :? En verwacht je dat de schaamranden dan direct weg zijn :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan