Vermogensbank beschadigd band..

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
totaal.jpg

detail.jpg


Is dit "klaagwaardig" of moet ik het laten bij het melden bij de veroorzaker?
Ik zag dit toen ik thuiskwam na de grote beurt, kerf is +/- 3mm diep.

De band is maar een aantal km's oud.
 
Ik zou iig even terug gaan. en is even gaan
babbelen met die mensen. want dit kan de
bedoeling niet zijn :N

Voor de veiligheid zal het niks uitmaken... maar deze dealer was een tip van m'n vader. Als je dan de motor beduimeld terug krijgt (voor de hoofdprijs), met een aanlopende ventilator, en zo'n band... ;(
 
idd. een Vriend van mij liet een tijd terug een nieuwe achterband monteren. Velg beschadigd. hij er naar toe. praatje maken, en ze zijn er over uit gekomen dat hij na de zomer terug mag komen om de velg voor nop te laten spuiten.
 
Dat moet toch vreselijk gerookt en gestonken hebben toen hij op de rol stond?
Voor mij zou dit reden zijn voor een nieuwe band, en ik neem aan dat de eigenaar van die testbank ook wel graag weet wat er mis is gegaan?
 
ff gebeld, de man wist er vanaf...
"jah, ik rook al wat, maar nu heb je er gewoon extra profiel bij".
:W

Vermogen is niet gemeten, het ging om de afstelling. Ben ook wel benieuwd.
Iemand met dezelfde volledige Acra, K&N en Powercommander had 158pk op het achterwiel!

Terug naar MOBU Enkhuizen... ipv deze knakker...
 
wat een rare testbank .
ligt die motor plat op die bank .

het loopvlak moet in het midden zitten , ik denk dat de achterkant van de motor niet aangespannen is geweest met spanbanden.
daardoor is ie heen en weer geslingerd over de rol.

zou ik je balhoofdlagers ook maar FF checken .
 
en daarmee is de kous af :? :?

Moet ik z'n gezicht slijpen tegen diezelfde bank? :Y
Hij is gewoon een klant kwijt, moet ik 'm dan om korting vragen bij een volgende beurt? Gewoon een misstap terwijl ik tevreden ben bij MOBU enkhuizen. Alleen amersfoort-enhuizen is niet handig.

Een nieuwe achterband zit er niet in, dit is slordig maar geen gevaarlijke situatie.

wat een rare testbank .
ligt die motor plat op die bank .

het loopvlak moet in het midden zitten , ik denk dat de achterkant van de motor niet aangespannen is geweest met spanbanden.
daardoor is ie heen en weer geslingerd over de rol.

zou ik je balhoofdlagers ook maar FF checken .

Hij verteld dat de motor te lang is voor zijn bank?
Volgens mij is ie idd gewoon niet strak genoeg vastgesjord, en aan einde van de rol tegen een scherpe rand gekomen.

Balhoofdlagers zal ik zover mogelijk idd ff controleren.
 
Laatst bewerkt:
Hij verteld dat de motor te lang is voor zijn bank?
Volgens mij is ie idd gewoon niet strak genoeg vastgesjord, en aan einde van de rol tegen een scherpe rand gekomen.

:? als zijn auto te groot is voor zijn garage, zettie m dan toch binnen?
alsof een blackbird zo ontzettend lang is, wat voor bank heeft hij dan?

en niet gevaarlijk? ik zou er niet echt heel erg blij rechterbochten mee gaan nemen
 
...
Een nieuwe achterband zit er niet in, dit is slordig maar geen gevaarlijke situatie.
...

En als hij je motor om laat vallen en je kuip is beschadigd? Dan is het ook niet gevaarlijk om mee te rijden maar het is gewoon prutswerk van die knakker.

Als dat "...maar nu heb je er gewoon extra profiel bij" overigens het definitieve antwoord is van die dealer mag je de naam best noemen hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan