Vermogenverlies door mapping op GSX-R ??

mac d

MF veteraan
19 jun 2005
23.211
1.497
Noordzee
Okay ,effe uitleg :
Omdat ik geen DB-Killer kan vinden voor m'n Yoshi TRS '( maar de originele rioolpijp vanmiddag weer terug gezet ;(
(ga dinsdag Zandvoort op *O* ,en had dus een DB-Killer nodig :( ,niet gelukt ;( )

Nu heb ik dus ook een orginele mapping gezet op m´n PW III USB (european stock mapping voor GSX-R 750 K4) omdat ik bang ben dat met de Yoshi TRS mapping de kleppen gaan verbranden door het teveel aan brandstof (zo vlot zal et wel niet lopen ,maar liever het zekere voor et onzekere :Y )

Net effe weze rijden en de 750 is zo snel als dikke s****t door een trechter :(
En de temperatuur schiet ook weer naar boven (zal denk ik wel aan et weer liggen)
Nu is mijn vraag aan jullie :
Gewoon zo laten voor een week of effe de PW III loskoppelen (de min draad loshalen zal denk ik wel voldoende zijn) en kijken of ze nog zo traag is :?
En om verder problemen te voorkomen :Y

Wat zeggen jullie :?
 
Laatst bewerkt:
Nu heb ik dus ook een orginele mapping gezet op m´n PW III USB (european stock mapping voor GSX-R 750 K4) omdat ik bang ben dat met de Yoshi TRS mapping de kleppen gaan verbranden door het teveel aan brandstof (zo vlot zal et wel niet lopen ,maar liever het zekere voor et onzekere :Y )

De eerste keer dat ik hoor dat kleppen gaan verbranden door een TEVEEL aan brandstof...
 
als je goed kan rijden heb je helemaal niet zoveel vermogen nodig.

laat ze dinsdag maar eens zien of je kan rijden inplaats die PK,s aan het werk te zetten.

succes hoor........fuck die paardekrachten.
 
als je goed kan rijden heb je helemaal niet zoveel vermogen nodig.

laat ze dinsdag maar eens zien of je kan rijden inplaats die PK,s aan het werk te zetten.

succes hoor........fuck die paardekrachten.

'T is de eerste keer dat ik op een circuit rij ,El Perro :9

Ben al blij als ik er zonder kleerscheuren vanaf kom _O-

Zet anders vandaag de Yoshi map wel terug :Y
Kijk wel hoe dat rijdt
 
Zit net de european stock mapping te vergelijken met die van de amerikaanse :Y
De amerikaanse krijgt bij lagere toerentallen meer brandstof dan de europese

Deze misschien eens proberen :Y


PC III toch maar uitgebouwt ,was binnen 10 minuten klaar :9
Begin er redelijk handig in te worden *O*
Nu effe rijden ,kijken of ze weer zo traag is B|
 
Laatst bewerkt:
Nu heb ik dus ook een orginele mapping gezet op m´n PW III USB (european stock mapping voor GSX-R 750 K4) omdat ik bang ben dat met de Yoshi TRS mapping de kleppen gaan verbranden door het teveel aan brandstof (zo vlot zal et wel niet lopen ,maar liever het zekere voor et onzekere :Y )
Kleppen verbranden, generally, door (veel) te weinig brandstof. Niet door teveel brandstof.
 
Okay ,effe uitleg :
Omdat ik geen DB-Killer kan vinden voor m'n Yoshi TRS '( maar de originele rioolpijp vanmiddag weer terug gezet ;(
(ga dinsdag Zandvoort op *O* ,en had dus een DB-Killer nodig :( ,niet gelukt ;( )

Nu heb ik dus ook een orginele mapping gezet op m´n PW III USB (european stock mapping voor GSX-R 750 K4) omdat ik bang ben dat met de Yoshi TRS mapping de kleppen gaan verbranden door het teveel aan brandstof (zo vlot zal et wel niet lopen ,maar liever het zekere voor et onzekere :Y )

Net effe weze rijden en de 750 is zo snel als dikke s****t door een trechter :(
En de temperatuur schiet ook weer naar boven (zal denk ik wel aan et weer liggen)
Nu is mijn vraag aan jullie :
Gewoon zo laten voor een week of effe de PW III loskoppelen (de min draad loshalen zal denk ik wel voldoende zijn) en kijken of ze nog zo traag is :?
En om verder problemen te voorkomen :


Wat zeggen jullie :?


als je niet de juiste map hebt geladen, is er een reele kans op vermogens verlies.
Het beste is om na montage ff langs een testbank te gaan om de mapping te checken.
Een lijst van dynocenters is te vinden op: http://www.powercommander.com/centers_overseas.shtml#netherlands
 
Weet ik ,oma :}

Ze is vandaag op de testbank (Fuchs) geweest en de uitkomst was :
140 PK krukas
123 PK achterwiel
met een topsnelheid van +/- 260 km/h

Niet echt om van te staan juichen dus ;(

Nu zit ik 2 PC mappen met elkaar te vergelijken ,namelijk de :
M317-007 - Yoshimura bolt-on exhaust and stock or aftermarket air filter (Amerikaanse map)
en de
M317-517 - European Model, Yoshimura TRS slip-on exhaust and stock or aftermarket air filter (Deze staat er bij mij dus op)

Wat me opvalt is dat bij de amerikaanse map bij hogere toeren er meer brandstof wordt toegedient terwijl bij de europese er juist geknepen wordt
Plus ,m''n demper is bolt-on ,geen slip-on :N

Begin hier dus redelijk het vermoeden te krijgen dat ik de verkeerd map gebruik B|

Kan iemand me vertellen welke ik nou moet gebruiken :?

Of als je een zelfde brommert heb als moi met de zelfde accessoires (Yoshi TRS BOLT-ON ,K&N openlucht filter) mag je als je wilt ook de afgestelde map wel doneren natuurlijk O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan