Okay ,effe uitleg :
Omdat ik geen DB-Killer kan vinden voor m'n Yoshi TRS maar de originele rioolpijp vanmiddag weer terug gezet
(ga dinsdag Zandvoort op ,en had dus een DB-Killer nodig ,niet gelukt )
Nu heb ik dus ook een orginele mapping gezet op m´n PW III USB (european stock mapping voor GSX-R 750 K4) omdat ik bang ben dat met de Yoshi TRS mapping de kleppen gaan verbranden door het teveel aan brandstof (zo vlot zal et wel niet lopen ,maar liever het zekere voor et onzekere )
Net effe weze rijden en de 750 is zo snel als dikke s****t door een trechter
En de temperatuur schiet ook weer naar boven (zal denk ik wel aan et weer liggen)
Nu is mijn vraag aan jullie :
Gewoon zo laten voor een week of effe de PW III loskoppelen (de min draad loshalen zal denk ik wel voldoende zijn) en kijken of ze nog zo traag is
En om verder problemen te voorkomen
Wat zeggen jullie
Omdat ik geen DB-Killer kan vinden voor m'n Yoshi TRS maar de originele rioolpijp vanmiddag weer terug gezet
(ga dinsdag Zandvoort op ,en had dus een DB-Killer nodig ,niet gelukt )
Nu heb ik dus ook een orginele mapping gezet op m´n PW III USB (european stock mapping voor GSX-R 750 K4) omdat ik bang ben dat met de Yoshi TRS mapping de kleppen gaan verbranden door het teveel aan brandstof (zo vlot zal et wel niet lopen ,maar liever het zekere voor et onzekere )
Net effe weze rijden en de 750 is zo snel als dikke s****t door een trechter
En de temperatuur schiet ook weer naar boven (zal denk ik wel aan et weer liggen)
Nu is mijn vraag aan jullie :
Gewoon zo laten voor een week of effe de PW III loskoppelen (de min draad loshalen zal denk ik wel voldoende zijn) en kijken of ze nog zo traag is
En om verder problemen te voorkomen
Wat zeggen jullie
Laatst bewerkt: