Vermogenverlies gsxr k3

Sinna

Rookie
5 mei 2015
25
0
Koekelare
Ik zit met vermogenverlies bij mijn gsxr k3 750.
Dit betreft een circuitmotor.
De motor draait goed maar onder de 7000 toeren heeft hij niet vel vermogen af. Boven de 7000 toeren gaat hij al wat vlotter maar ook nog niet zoals het hoort. Normaal kan ik op het rechte stuk in mettet afstand nemen van mijn vriend met zijn r6 van 2002 maar dit weekend was het precies of ik stil stond op het rechte stuk. Hij reed me los uit de wielen. Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Mvg arno
 
Ik heb gisteravond eens enkele dingen getest en bekeken, de bougie van cilinder 4 was zwart. De andere waren goed. Nu zag ik ook dat er een verkeerd type bougie in zat. We hebben ook eens een compressiemeting gedaan en dit was ook in orde. De injectoren hebben we proper gemaakt en getest (natuurlijk met een vriend die er veel meer van kent dan ik 😅 ), dit zag er ook goed uit. We hadden ook op alle 4 ontsteking. Er waren ook nergens geen rubbers gescheurd. Heb nu nieuwe boegie´s besteld. Zou dit de oorzaak kunnen zijn?
 
Ik heb gisteravond eens enkele dingen getest en bekeken, de bougie van cilinder 4 was zwart. De andere waren goed. Nu zag ik ook dat er een verkeerd type bougie in zat. We hebben ook eens een compressiemeting gedaan en dit was ook in orde. De injectoren hebben we proper gemaakt en getest (natuurlijk met een vriend die er veel meer van kent dan ik 😅 ), dit zag er ook goed uit. We hadden ook op alle 4 ontsteking. Er waren ook nergens geen rubbers gescheurd. Heb nu nieuwe boegie´s besteld. Zou dit de oorzaak kunnen zijn?
Dat zou zeker kunnen.
Probeer het eens.
 
Ik zie net op internet dat zo´n benzinepomp 2 weerstanden heeft zitten maar ik zie op die van mij maar 1 zitten. Zou dit dan een invloed hebben of is het zo dat er wel degelijk nog verschillende benzinepompen zijn op dit model?
 
Heb je een werkplaatshandboek? Dan kun je de antwoorden op al dit soort vragen daarin terugvinden. Ik zou nooit afhankelijk willen zijn van een forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan