vernieuwd; MotoExperience, zat. 17.05 uur

MotorExperience:

  • Is oke

    Stemmen: 48 82,8%
  • Kan (nog steeds?) beter

    Stemmen: 7 12,1%
  • Zuigt

    Stemmen: 3 5,2%

  • Totaal aantal stemmers
    58
Het op één na beste motorprogramma op de nederlandse tv (van de drie :? die er momenteel zijn), minder dan corné kleijn's race spectacle, maar veeeeeeeele malen beter dan motorlife!

















ennuhhhh............................................ geen één breazersletje gezien.. '( :+
 
Wat ik zou doen is dit (hier spreekt een film en televisie wetenschappen student): Meer items per aflevering. Het (reclame)stuk over die BMW duurde te lang en het verslagje over de motorbeurs wat inhoudsloos. Vooral matige interviews die niks toevoegen. Het stuk over de Ninja liep lekker. Goed tempo, informatief en compleet.
Maar eerlijk is eerlijk, ze doen het leuk en Theo brengt lekker wat energie en enthousiasme mee. Leuk dat er uberhaupt een motorprogramma op de buis is.

:z :Z
 
23.50 vind ik juist een mooie tijd. weet ik zeker dat ik thuis ben. (komt nog al eens voor dat ik namelijk pas rond een uur of 22.00 thuis ben)en ben toch een nachtdiertje. 8-) komt wel goed. had het ook gemist jammer, maar niets aan te doen.
 
Woensdag 23.50: ideale tijd! Mijn kindertjes zijn net zoals alle kids tussen 17.00 en 19.00 op zijn wildst, dus dan valt er nauwelijks rustig TV te kijken.

Zo te horen is het de moeite waard om er een half uurtje voor uit te trekken. Ik ben benieuwd!
 
Leuk programma inderdaad.

Volgende week weer kijken

Motor-Life suckte ook weer zwaar overigens.. Kansloos programma
 
het heeft ,'n aandacht vast weten te houden en ik vond het jammer dat het afgelopen was, dit was gewoon goed. MIschien kwam het wel door al dat groen maar dat maakt niet uit.
 
leuker dan motorlife in iedergeval. dat stuk over die ninja vond ik het beste.

waar ik me wel aan heb lopen ergeren waren die humoristische opmerkingen. duidelijk ingestudeerd en houterig vertolkt. niet grappig!

maar verder niet slecht voor de eerste keer.
 
leuker dan motorlife in iedergeval. dat stuk over die ninja vond ik het beste.

waar ik me wel aan heb lopen ergeren waren die humoristische opmerkingen. duidelijk ingestudeerd en houterig vertolkt. niet grappig!

maar verder niet slecht voor de eerste keer.
Ze moeten er ook inkomen he
 
toen ze bij de vmax stand filmde op de beurs,zag ik toen niet de vmax van niels van het forum hiero in beeld,die met die fles aan de zeikant die zilveren ?
 
Goed programma volgende keer weer kijken :)
heb gekeken weer maar het viel me tegen dat ze mensen wijs gaan maken dat het verstandig is om geld te lenen voor een motor,maar goed vind het al minder worden dat programma,om over motorlife maar niet te beginnen was die leren het al helemaal niet,ach ik weet waar gijs staverman de afgelopen 10 jaar heeft gewoond :Z
 
Dat gelul over financiering is schandalig. Mensen een lening aanpraten. Afgezien daarvan was dat ballengedrag van Nabuurs & Co over 'spaanse vrouw dit, italiaanse dat' helemaal tenenkrommend...
 
Ik heb alleen het laatste stukje gezien met Theo en de A(u)gusta 1000. ;)

Dat stukje vond ik al boeiender als een half uur Motorlife. Daar zal nooit langer dan een paar seconden een motor in beeld zijn....

En Theo is natuurlijk altijd lekker enthousiast.

Eigenlijk vind ik het jammer dat ik het begin gemist heb....

Motorlife heb ik niet eens afgekeken :r
 
Ik vond hem weer goed deze week *D

ps. ik heb een polletje aangemaakt.... :)
 
Het programma is vele malen beter dan vorig jaar. Sterker nog, ik vind zelfs redelijk kijkbaar. Alleen dat stukje over geld lenen ........... :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan