Vernieuwde forum is online!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Dag beste mensen!

Het vernieuwde forum is eindelijk online!

In het korte bestaan van dit forum is het al enige malen aangepast, hierdoor zijn alle posts verdwenen...

Maar nu gaat het de goede kant op! Er wordt nog wat aan het design gewerkt (kleuren, knoppen, etc.), maar hier zullen jullie weinig last van hebben!

Veel plezier op www.motor-forum.nl !

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-05-21 21:49 ]
 
Thx! :icon_smile:

HTML vind je wel leuk of niet! :icon_razz: :icon_razz: :icon_razz:

Binnenkort met BertV aan de gang, kijken of we het nog mooier kunnen maken!
 
Kvind ut forum echt perfect. Ga vooral zo door... Misschien dat we wat meer motorrijders te pakken moeten zien te krijgen....

[offtopic]
hoeveel posts heb ik nu al ???
[/offtopic]
 
JW helpt me daar al goed mee! Ik ben ook op zoek naar manieren om reclame te maken...ik denk dat ik gewoon stickers laat maken en die overal op ga plakken, vooral bij motorzaken en meetings...
 
JW helpt me daar al goed mee! Ik ben ook op zoek naar manieren om reclame te maken...ik denk dat ik gewoon stickers laat maken en die overal op ga plakken, vooral bij motorzaken en meetings...

Ik zal www.motor-forum.nl op mijn kenteken plakken, dan krijgen we zowiezo ook wel wat reclame. :icon_smile:
Of is het de bedoeling dat het positieve reclame moet zijn. :icon_wink:
 
*LOL*

Zolang je maar aan de kant gaat in de file als er een motor aankomt vind ik het goed! :icon_smile:
 
Is misschien nog helemaal niet zo'n gek idee..... Stickers laten drukken en die overal dumpen... Tevens dit forum overal spammen.... Kzal de R1 sites effe laten weten dat we een forumpje hebben.
 
Is misschien nog helemaal niet zo'n gek idee..... Stickers laten drukken en die overal dumpen... Tevens dit forum overal spammen.... Kzal de R1 sites effe laten weten dat we een forumpje hebben.

Hehehe echt goed ja.
Ik wil anders nog wel een keer met 250 p/u de A2 op, dan vervang ik mijn nummerbord wel door een motor-forum.nl stikker.
Hebben we zeker publiciteit. :icon_wink:

_________________
De mijne doet de 400 meter in 10"95 sec @ 198.0 km/h, Zondag 2 Juni De eerste Tweakermotortoertocht (ongeveer 200km door N-Brabant), momenteel 6 deelnemers :icon_frown:

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-05-22 10:16 ]
 
Hallo allemaal......

mag ik ook meedoen;)

dankzij de verschrikkelijke goede actie bij SG op GoT kom ik hier naar toe.
 
kan je niet ff een melding maken op www.motornet.nl in het discussieplein...ik weet dat er meer mensen waren die dit gedaan hebben.

Zoiets als:

Nieuw motor forum geopend, komt allen ff kijken :icon_smile:
 
Ziet er goed uit jongens, mijn complimenten, zeker gezien korte tijd waarin het gerealiseerd is.

Zal meteen even wat motorvrienden inlichten over het bestaan...
:D
 
thx happy, het heeft mij (en JW ook) HEEL wat werk gekost! De hele dag bezig tussen het werk door, en 's avonds tot soms 01.00 uur...

Maar goed, ik vind het leuk!

Nu nog dat verdomde 'preview' knopje! :icon_smile:
 

Ik kom dus van de prikpagina en ik moet zeggen dat ik het een best leuke site vind. Maar het prikbord is ook erg leuk. Daar hebben we een redelijk vaste groep prikkers. We hebben binnen kort zelfs een PBTT deel II @ Rotterdam.

PBTT = Prikbord Toertocht Deel 2

Gaaf he! Op mijn site staan onder PBTT II en dan naar deelnemes alle prikkers die mee doen. Met foto! Oh... en The Saint is het aan kliken waard :icon_lol:


 
Stuur door die mannen ( uhm de vrouwen natuurlijk ook :icon_razz: ) Iedereen is van harte welkom hier !!!!!!!
 
Ik heb helaas nog niet veel motorvrienden, eigenlijk heb ik er maar twee, maar die heb ik nu wel per mail laten weten dat die forum bestaat. Ik zal m'n onderschrift in GoT ook wel ff wijzigen.
 
Het is inderdaad een overblijfsel van de topics die gemigreerd zijn uit het oude forum (phpBB).

En jongens...loop dit topic nou niet te verzieken met onzin...
 
Het is inderdaad een overblijfsel van de topics die gemigreerd zijn uit het oude forum (phpBB).

En jongens...loop dit topic nou niet te verzieken met onzin...
:^

Heb daarom ook al die onzinposts getrashed, doe dat maar ergens anders (of helemaal niet), maar niet in zo'n "historisch" topic!
 
:^

Heb daarom ook al die onzinposts getrashed, doe dat maar ergens anders (of helemaal niet), maar niet in zo'n "historisch" topic!
misc.php

Da's gemeen Rev, de poll hier was toch al stuk. Trouwens als een topic meer dan een jaar leeg staat mag ie toch gekraakt worden? :9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan