Verongelukt

Momotortje

MF'er
12 jul 2004
219
6
onbekend
Halo lui,

Wij zitten altijd het forum te lezen maar reageren nooit zoveel.
Mijn vriend en ik gingen 4 september met 8 man op vakantie met de motor naat het zwarte woud (duitsland).

Helaas is hij vrijdag 10 september verongelukt, hij was op slag dood.
Hij was even een stukje alleen gaan rijden, maar hij kwam maar niet terug, op telefoontjes sms's reageerde hij niet, dit was iets wat hij nooit deed.
Ondertussen werd het donker en kreeg al een naar gevoel dat er iets goed fout was.
De hele nacht kwam hij niet terug en hebben wij uiteindelijk de politie gebeld.
Deze kwamen naar een uur aanrijden met slachtofferhulp.

EN DEZE VERTELDE HET BERICHT DAT MIJN VRIEND WAS VERONGELUKT.

De politie vertelde dat er drie getuigen waren die vertelde dat hij met hoge snelheid aan het inhalen wasen op de witte linker streep van de linkerweghelft zat, en moest remmen en dat de motor is gaan glijden.

Nu hebben wij de plek van het ongeluk gezien en haden wij zoiets hier klopt iets niet. Mijn vriend is instructeur en heeft 20 jaar motor en race ervaring, dus DIE GAAT NIET OP EEN WITTE STREEP OP LINKERWEGHELF VAN DE WEG ZITTEN.
daar zat direct een rotswand en deze is hem ook fataal geworden.

Hoop dat het een beetje begrijpelijk overkomt ben nu niet helder zoals je kunt begrijpen.

Mijn vriend hete karel en heeft ooit eens ingelogd als switch-motors voor verlagingen.
Moest dit even kwijt aan de motorwereld. ;(



Nu zijn wij naar de plek van het ongeluk gegaan en hebben wij zo
 
dit is in en in triest ;( ben pas nog bij switch-motors geweest

heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies......
 
klote man.....

zeer veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd, ik vind het knap van je dat je er nog iets van op het forum kunt zetten.
hopenlijk heb je wat aan de steun die je hier krijgt.

sterkte
 
Zit al de hele ochtend te posten tussen de blije mensen die bezig zijn hun rijbewijs te halen.

En dan dit verdrietige nieuws...

Sterkte hoor...
 
Momotortje heel veel sterkte gewenst, zulk soort dingen zijn verschrikkelijk om mee te maken en helaas hebben wij de groep die in de eiffel zat eind augustus dit ook mee gemaakt.

krop het niet op praat er over desnoods met onbekenden maar het lucht wel op
 
Momotortje heel veel sterkte gewenst, zulk soort dingen zijn verschrikkelijk om mee te maken en helaas hebben wij de groep die in de eiffel zat eind augustus dit ook mee gemaakt.

krop het niet op praat er over desnoods met onbekenden maar het lucht wel op
:^

Ook van mij veel sterkte toegewenst!
 
Heel veel sterkte met dit verlies en ik hoop dat je duidelijkheid kunt krijgen over hoe dit ongeval heeft kunnen gebeuren!

Sterkte!!
 
;( ... brok ;(

Heel veel sterkte daar de komende tijd!!! Praat erover en zoek steun bijelkaar!
Geef jezelf de tijd... de tijd die je zelf nodig hebt.. en niet de tijd die andere mensen denken dat je nodig hebt

Heb onlangs zelf een soort gelijk iets meegemaakt in eiffel en dit heeft mij heel veel geholpen!


Nogmaals heel veel sterkte!!!


PS: waren er getuigen bij die misschien meer kunnen vertellen als je eraan toe bent?
 
Laatst bewerkt:
Allereerst sterkte!!!

De data van je vriend komen wel heeeeeeeeeel erg overeen met mijn motor-historie B|

Wat zou er wel gebeurd kunnen zijn? Zou ie het slachtoffer geworden kunnen zijn van een koekblik die doorgereden is?

Helemaal kut dat je nu met die vragen blijft zitten.

Schrale troost, hij liet het leven bij zijn grote passie!! Te jong gestorven, maar wel gegaan zoals ie zelf wellicht graag wilde..

Maar BLIJFT gewoon wrang....

Zoals jij het beschrijft is het ook de nachtmerrie van mijn vriendin, die maar WAT opgelucht is dat ik nu gestopt ben met rijden. Breek ik straks mijn nek in de badkamer :X

Wat kan je ermee? Niet veel, herinneringen ophalen en doorgaan met leven denk ik......

suc6 met wat over is gebleven !!

En duidelijk is maar weer eens dat het IEDEREEN HIER KAN OVERKOMEN !!!!

ben dus een beetje voorzichtig en kijk GOED uit voor medeweggebruikers!
 
Terug
Bovenaan Onderaan