verontrusten krantenbericht

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
bij ons in het mooie dorpje warnsveld stond er in het plaatselijk dagblad een mededeling die geen van ons en zelfs de blikbestuurders niet aan zal staan.
als men door een straat genaamd de breegraaven harder dan 30 km per uur rijd mogen de bewooners je nr bord notoren (alsof zo,n oud omatje kan schatten hoe hard je rijd) en als je vaker dan 3 x genoteerd bent krijg je een brief thuis met een waarschuwing :j . verdere maatregelen stonden niet in het krantenbericht.
moet je hier nu serieus op ingaan of gewoon erg hard *D *D .
 

Dit kan je dus gewoon niet serieus nemen. Om ze te zieken moet je gewoon een kenteken van een van die auto's uit de straat jatten en dan een keer of 7 te hard door die straat rijden! })
 
hehehehehehe zal zaterdag avond die klotu breegraven eens onveilig maken al die oudjes die er wonen motten niet zo zeiken. je mag tegenwoordig nergens hard meer rijden

we hebben de politie ook al op onze dak gehad op de rondweg in zutphen de buurt bewoners in de buurt klaagde over geluids overlast van motoren. en daar zijn wij duzzzzzzzzzz weer de dupe van!!!! :(


we komen er vaak op zondag avond om een beetje te lullen met andere motorrijders enzo (maar hard rijden is er weinig bij) op een openbare weg komen vaker motorrijders langs (het zijn altijd dezelfde die het weer tehoren krijgen ( ze moeten gewoon niet ZEIKEN!!! om het maar zo te zeggen


zooo dat moest er ff uit!!! zucht zucht :j
 
bullshit, zelfs al is het waar, die ouwe idioten hebben NIKS te zeggen, WEL zou de politie dan kunnen langskomen en zelf vaststellen dat je te hard rijdt ofzo.. maar die kans is al even klein
 
Dan maak je daar in de straat toch gewoon een rolling burnout met 30 km/uur })

Maar serieus, dit is dus bullshit. Zelfs de meet apparatuur van de politie moet een geldig eik rapport hebben die ze aan je moeten kunnen laten zien. Dus dat oma'tje moet geeikt worden voordat zoiets rechtsgeldig wordt :) .
 
Maar serieus, dit is dus bullshit. Zelfs de meet apparatuur van de politie moet een geldig eik rapport hebben die ze aan je moeten kunnen laten zien.

en die laserapparatuur van de politie, die voldeed toch ook niet (ik vind het maar corrupte teri*glijers)

Dus dat oma'tje moet geeikt worden

hahahaha LOL
 
Laten we kenteken verplaatsen naar de voorkant, zodat je recht voor moet gaan staan om het nummer te kunnen noteren. als ze het kunnen noteren zit je goed met je snelheid. :] je te hard dan .......tja is er niemand die je heeft gezien *D (althans die 't na kan vertellen)
 
Voor wat betreft het "eiken" van oudere dames....... Ik advieseer dan een stevige eik ! }) In mijn praktijk maak ik het vaak mee dat de dames klagen over te weinig geeikt worden en veelal aangewezen zijn op het ouderwetse handwerk :j
Laat ook agent dus eerst maar eens wat gaan "eiken" bij de dames })


C.U


:j
 
hehehehehehe zal zaterdag avond die klotu breegraven eens onveilig maken al die oudjes die er wonen motten niet zo zeiken. je mag tegenwoordig nergens hard meer rijden

we hebben de politie ook al op onze dak gehad op de rondweg in zutphen de buurt bewoners in de buurt klaagde over geluids overlast van motoren. en daar zijn wij duzzzzzzzzzz weer de dupe van!!!! :(


we komen er vaak op zondag avond om een beetje te lullen met andere motorrijders enzo (maar hard rijden is er weinig bij) op een openbare weg komen vaker motorrijders langs (het zijn altijd dezelfde die het weer tehoren krijgen ( ze moeten gewoon niet ZEIKEN!!! om het maar zo te zeggen


zooo dat moest er ff uit!!! zucht zucht :j



Het is wel waar dat er wordt gecontroleerd door die ouwe lijken :j

En luuk luchte dit nu echt op. En nu nog het gas er op. :)

Met vriendelijke groet sg996 en TINK.

jaja het word spannend bij THE KNEECAP :}
 
Op 2001-07-20 18:44, schreef jonas:
pf,
die oudjes zijn toch te traag om je kenteken te lezen als je snel voorbijrijdt
gewoon doorrijden! :]

neem geen risico!!!!!!

rij 230 waar je 30 mag (})), dan krijgen ze zeker geen kans om je kenteken te lezen
liggen drempels moet ik eerst een cape om doen en dan 1 vuist vooruit
is het een trein neee een vogel neee het is superrrrrr schamperddd }) }) })
 
Haha, belachelijk zeg.

Dan zou ik er juist zo hard mogelijk langsscheuren haha.

Wat een idee zeg... :j
 
eiken? wat hebben die bomen er nou mee te maken? :?

Of bedoelen jullie misschien ijken.......

Zal wel |(

[ Dit Bericht is bewerkt door: merel op 2001-07-22 16:35 ]
 
Dat wordt dus voor elke motorrijder een waarschuwing door de brievenbus ;) Weet nog wel toen ik een schakelbrommer had ik altijd in z'n 1 of 2 zoals elk ander rustig over een drempel heen rijd om een woonwijk in de rijden.. begint een wijf op de hoek van de straat (bij de drempel) tegen m'n ma te zeiken dat ik veelste hard rijd... hahaha dat wijf eikte dus op GELUID!!! Bij een motor klinkt dat dus nog een stuk harder....

Tegenwoordig zeikt het mens trouwens niet meer...
Pas dus op en rij gewoon in z'n 6 door die straat in Warnsveld :)
 
Dat wordt dus voor elke motorrijder een waarschuwing door de brievenbus ;) Weet nog wel toen ik een schakelbrommer had ik altijd in z'n 1 of 2 zoals elk ander rustig over een drempel heen rijd om een woonwijk in de rijden.. begint een wijf op de hoek van de straat (bij de drempel) tegen m'n ma te zeiken dat ik veelste hard rijd... hahaha dat wijf eikte dus op GELUID!!! Bij een motor klinkt dat dus nog een stuk harder....

Tegenwoordig zeikt het mens trouwens niet meer...
Pas dus op en rij gewoon in z'n 6 door die straat in Warnsveld :)


Nou ik denk dan toch dat we met meer dan 6 gaan jagen.
En die straat heet ( t' Spiker) En daar ga ik dus vanavond de hele avond rijden. niet om te iriteren maar om te kijken of nu de hele buurt mijn
Kenteken kan lezen. hahaha dat gaat ze denk ik niet lukken!!! 8-)

Ps: Bij suc6 haal ik mij dempers er af. })
 
Grapjassen.
Nummerbord noteren en dan..????
Aan de politie doorgeven..??? Zodat zij een boete kunnen uitschrijven.
Hier!!!!!!! Dikke :j

En dan gaan ze weer achter hun bloempotjes zitten.

Ik ben het met je eens het is en blijft triest. ;(
 

Hij kan meer als 6 versnellingen hebben maar dan heeft hij een Cagiva Mito 125. Die heeft er 7 volgens mij.

 
Terug
Bovenaan Onderaan