Verplaatsen topics

penguin

MF veteraan
12 apr 2004
1.978
0
Even een oprechte vraag:

Wat klopte er niet aan mijn 28 oktober Daytona topic waardoor hij naar Sport is verplaatst, terwijl het Ducati 748 topic nog steeds in Algemeen staat..?

Edit: nee, ik vind het niet erg dat die van mij verplaatst is :+
 
Goh, hij is verplaatst ;) :+ _O-

Meteen de andere vervolgvraag: het lijkt erop alsof er nu geen Daytona 6xx-serie topic is. Kan ik er t.z.t. een starten of is daar toestemming voor nodig?
 
Gewoon openen joh :+

Komt vanzelf een slotje op als ze in de uitverkoop zijn :P
 
Goh, hij is verplaatst ;) :+ _O-

Meteen de andere vervolgvraag: het lijkt erop alsof er nu geen Daytona 6xx-serie topic is. Kan ik er t.z.t. een starten of is daar toestemming voor nodig?
ja, maar als je die bij sport wilt hebben moet je 'm wel in Algemene Motorpraat openen... Dan komt-ie vanzelf bij sport terecht... Wil je 'm daarentegen bij Algemeen hebben moet je 'm bij sport openen :P

Zie het zo... ze moeten wát te verplaatsen hebben.
 
ja, maar als je die bij sport wilt hebben moet je 'm wel in Algemene Motorpraat openen... Dan komt-ie vanzelf bij sport terecht... Wil je 'm daarentegen bij Algemeen hebben moet je 'm bij sport openen :P

Zie het zo... ze moeten wát te verplaatsen hebben.
:^

Die verplaats optie zit niet voor niets in het modpanel. Nou zullen we 'm gebruiken ook.

Maar het is vooral een kwestie van of het ons opvalt dat ie in het verkeerde forum staat. Aangezien ik via Actieve Onderwerpen op MF zit, mis ik dat nogal eens.
 
:^

Die verplaats optie zit niet voor niets in het modpanel. Nou zullen we 'm gebruiken ook.

Maar het is vooral een kwestie van of het ons opvalt dat ie in het verkeerde forum staat.
:^

En ff aangeven via de knop
exclamation.gif
kan natuurlijk altijd. Dan verplaatsen we het topic vast wel ;)
 
:^

Die verplaats optie zit niet voor niets in het modpanel. Nou zullen we 'm gebruiken ook.

Maar het is vooral een kwestie van of het ons opvalt dat ie in het verkeerde forum staat. Aangezien ik via Actieve Onderwerpen op MF zit, mis ik dat nogal eens.

:^
daar zit ook een banknopje bij, dan zullen we die ook gebruiken ook *O*
 
ik heb mijn ombouw projekt onder streetfighters geplaats.
Hoe meer ik in dat deel van het forum lees, des te meer krijg ik het idee dat ik niet helemaal bij het juiste onderdeel zit.

kan mijn topic worden verplaatst naar sport.
mijn ombouw krijgt namelijk een volledige kuip, een duo zadel en behoudt waarschijnlijk de clip ons. volgens insiders allemaal not done voor een fighter.

het gaat om het volgende topic
Srad 750 met K4 poten en K kuipset
 
Terug
Bovenaan Onderaan