Verplicht helm afzetten bij afrekenen tanken?

Bij een tankstation waar ik tank staat er altijd op een bordje, Voor het tanken je sleutels of je helm afgeven bij de kassa, nu vind ik dat niet nodig, maar leg ik mijn helm altijd even weg, zodat ze zien dat ik niet meteen wegrijd na het tanken.
Ook uit beleefdheid doe ik mijn helm af als ik met mensen praat (behalve bij het wachten voor een stoplicht o.i.d. natuurlijk)

Bij mij is het ook gewoon beleefdheid, hou me oordopjes vaak wel in maar vind het ook niet prettig als ik met iemand praat die zijn helm nog opheeft.
 
Ik heb dit Topic een tijdje gevolgd.

...bla bla bla.....

....fatsoenrakker.....

...bla bla bla....racisme...bla bla bla....

...bla bla bla.....moeite.....bla bla bla...

Ik zeg fuck de luie motorrijders en laten de echte het voorbeeld geven en genieten van het rijden.

Tot hierbij mij betoog

Hoop echt van harte dat al de liefhebbende motorrijders het fatsoen op kunnen brengen om zich tot deze VERMOEIENDE EN TIJDROVENDE handelingen te kunnen zetten.


Ah! Ik zie dat mijn naam weer ijdel gebruikt wordt?!?!?

:+
 
Eerst mijn handschoenen uittrekken. Dan mijn bril (en dan ook nog een veilige plek zoeken om deze neer te zetten) Dan pas mijn helm af... da's toch geen 10 seconden denk ik!
En weer mijn handschoenen aan, en dan mijn bril, en dan weer mijn helm...

Weet je wat, ik doe het gewoon niet af! . En als dat zo erg ik hoor ik het wel.

HALLO... WE ZIJN MOTORRIJDERS. Doe es ef lekker brutaal!
 
Zou dat nou aan de regio liggen? In al die jaren is me werkelijk nog nooit gevraagd mijn helm af te doen.

En (ik zal hem zelf inkoppen - hoe toepasselijk), ook nog nooit om hem alsjeblieft op te houden!
 
Eerst mijn handschoenen uittrekken. Dan mijn bril (en dan ook nog een veilige plek zoeken om deze neer te zetten) Dan pas mijn helm af... da's toch geen 10 seconden denk ik!
En weer mijn handschoenen aan, en dan mijn bril, en dan weer mijn helm...

Weet je wat, ik doe het gewoon niet af! . En als dat zo erg ik hoor ik het wel.

HALLO... WE ZIJN MOTORRIJDERS. Doe es ef lekker brutaal!


helm/bril/handschoenen op/afzetten is 30 seconden, en das ook echt zo verschrikkelijk veel moeite :Z (veilige plek voor je bril: gewoon ff op je tank leggen, helm aan de spiegel hangen en bril weer op doen)


uit "beleefdheid" moet wel iedereen in de file ruimte maken, moeten alle fietsers oprotten enz enz. met andere woorden iedereen moet rekening met ons motorrijders houden, maar zelf hoeven we nergens rekening mee te houden?
 
Gelukkig zijn er toch nog die zich ontwikkeld hebben tot mens, de rest van de 90%..... ach ze zien maar, ja kan praten wat je wil, ze kunnen het toch nooit begrijpen.....
 
alsjeblieft op te houden!

:} _O-

wave.gif
wave.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan