Verplicht motorrijden!

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
Want mijn lieve vriendin heeft mijn autosleutels kwijtgemaakt! (En nee, er zijn geen reservesleutels!)

Heel het huis overhoop gehaald, maar nix hoor. Dat wordt sleutels bijbestellen dus. :( Nadeel is dat als ik de reservesleutels krijg ik nog niet kan rijden, want ik heb nog een gigantisch stuurslot en een versnellingspook slot in mijn auto zitten. Dat wordt snijbranden dus... :( Iemand hier ervaring daarmee in de omgeving Arnhem? ;)

Maar goed, Sigma: Ik weet nu hoe je je voelt!

Da's dus verplicht motor rijden... :}
 
is weer es wat anders dan kleine jongetjes die sleutels kwijtmaken...

misschien drie weken geen sex dat ze dan die sleutels teruggeeft :+
 
Haha! Nee, da's niet te doen. Tegen die tijd moet mijn eigen sleuteltje wel gebruikt zijn hoor, in het sleutelgat waar ie in hoort zeg maar...
 
Want mijn lieve vriendin heeft mijn autosleutels kwijtgemaakt! (En nee, er zijn geen reservesleutels!)

Heel het huis overhoop gehaald, maar nix hoor. Dat wordt sleutels bijbestellen dus. :( Nadeel is dat als ik de reservesleutels krijg ik nog niet kan rijden, want ik heb nog een gigantisch stuurslot en een versnellingspook slot in mijn auto zitten. Dat wordt snijbranden dus... :( Iemand hier ervaring daarmee in de omgeving Arnhem? ;)

Maar goed, Sigma: Ik weet nu hoe je je voelt!

Da's dus verplicht motor rijden... :}

wat dacht je van een slijptol. een snijbrander kan de hele auto doen afbranden of delen van de auto.
 
junk een paar tientjes geven en probleem is binen 1 minuut opgelost, of je moet hele goed sloten hebben.
 
Haha! Nee, da's niet te doen. Tegen die tijd moet mijn eigen sleuteltje wel gebruikt zijn hoor, in het sleutelgat waar ie in hoort zeg maar...


Op vrijdag 13 juni 2003 22:17 schreef zerogrnd het volgende:
junk een paar tientjes geven en probleem is binen 1 minuut opgelost, of je moet hele goed sloten hebben.


Gaat dit over hetzelfde :?
 
wat dacht je van een slijptol. een snijbrander kan de hele auto doen afbranden of delen van de auto.

Nou, ik zat eigenlijk alleen te denken aan die sloten IN de auto! :) De buitensloten haal ik een reserve sleutel voor. (Lees: Gaat ze een reservesleutel voor halen. ;) ) Maar dat van die 3 weken onthouden is niet te doen. Ze is nu al begonnen met haar boezem in de strijd te gooien, en ik heb echt heeeeeeeeeel weinig wilskracht... o-)

Denk dat ik maar een slijptol ga huren bij de gamma. (Ja, hoe krijg ik die thuis zonder auto? ;) ) En dan maar hopen dat ik mijn stuur niet meepak. :)
 
:9~ Da's een idee. En dan gewoon 3 weken vrij nemen daarvoor! :)


*Uhm, maar misschien is het nu toch niet meer zulks een algemeen motorpraat. Kan ie nog naar onzin?*
 
Zou u daar wellicht wat visueel bewijs van kunnen tonen? Als u denkt dat wij MF'ers goedgelovig zijn dan heeft u het mis O-)

Hmm..Ik heb alleen video-8. €15,- per video exclusief porto... (Moet toch ergens de huur van die slijptol aan terugverdienen... :) )
 
Wat dacht je van de ANWB bellen en de auto laten open maken e.d?
Sleutelen aan auto's zullen ze toch wel kunnen?
 
Wat dacht je van de ANWB bellen en de auto laten open maken e.d?
Sleutelen aan auto's zullen ze toch wel kunnen?

daar heb je de anwb niet voor nodig, stukkie stevig ijzerdraad doet ook wonderen O-)

probleem is dat ie dan nog steeds niet kan rijden omdat er een megastuurslot op hangt en de versnellingspook/handrem redelijk geblokkeerd zijn met een stuk staal.

Tenzij die wandelende boezem van hem de sleutels in de auto heeft laten liggen, dan is het probleem opgelost.
 
DE SLEUTELS ZIJN TERECHT!!!!!!!!!!!

Na een krappe week heeft mijn meissie ze weer teruggevonden. Waar lagen ze? Lang verhaal.

Maar de korte versie is zo:

Toen ze thuis kwam met de auto wilde ze d'r tas uit gaan pakken. Ze had d'r oude schoenen al uitgetrokken, en ze ging zitten om de inhoud van haar tas om haar heen te gaan verspreiden. 'Maar hey' dacht ze 'Ik heb nog autosleuteltjes in mijn hand. Die moet ik snel even kwijt!' En in plaats van ze nou gewoon even op de tafel te leggen propt ze ze maar even gauw in haar oude schoen, die vervolgens ergens bij andere oude schoenen wordt neergeploft. (Ja, DAAR zoek je dus niet.)

Kom ik net terug van de opel dealer waar ik nieuwe sleutels wilde gaan bestellen, staat ze met de sleutels voor de deur! :) (Gelukkig was de bestel balie bij de dealer dicht...)

Eind goed, al goed dus. Nu moet ik alleen die junk nog ff afbellen... ;)
 
Geijk reservesleulels laten maken ;)


Ennuh, voor een goedkoop adesje moet je bij Sigma zijn :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan