Verplicht registreren voor topics lezen ..

verplicht registreren of niet ?

  • JA

    Stemmen: 7 13,5%
  • NEE

    Stemmen: 45 86,5%

  • Totaal aantal stemmers
    52

Sniper

MF veteraan
13 dec 2001
2.453
0
België / Bornem
Is dit niet interessanter ? :?
Er zijn zoveel meelezers (lees gasten)
Ik vind in ieder geval dat dit zeker geen erg zou zijn.
En dat maakt ongenode gasten al wat op afstand gehouden, omdat deze niet al te graag registreren en hun dus moeten blootstellen.... niet ?
Iemand dat echt op dit forum wil meelezen , zal hier zeker geen moeite mee hebben.

Jullie reactie , pro en contra's.... ?
 
Hmmm...eigenlijk wel, maar hotmail accounts en andere annonieme shit kan je wel blokken om mee te kunnen registreren hé. Dat heb ik toch al gehad op forums...

Maar je snap toch waar ik op wil aansturen hé....
Jawel, snap het wel... maar ben bang dat het geen oplossing is tegen ongewenste meelezers. Meelezers zijn gewoon welkom, dat er af en toe eens een overactieve ambtenaar tussenzit... sjah...
 
Lijkt me geen vooruitgang. De drempel wordt er hoger van en ik kan uit ervaring zeggen, dat de groei van je community/leden tot nul afneemt.
 
Hmmm...eigenlijk wel, maar hotmail accounts en andere annonieme shit kan je wel blokken om mee te kunnen registreren hé. Dat heb ik toch al gehad op forums...

Maar je snap toch waar ik op wil aansturen hé....
Yep, dat mensen zoals ik niet meer kunnen registreren |(

[me]Motorengeltje is stiekem een overijverige ambtenaar die stiekem zit mee te lezen en dan gaat controleren op ontmoetingsplaaten :+ [/me]
 
Niet doen. Als ik niet weet wat voor soort site iets is, dan ga ik me niet eerst aanmelden om te kijken.

Eerst zien, bevalt het, dan schrijf ik me in.
 
Verplicht registreren voor topics lezen ...?

Niet doen! Zo maak je het forum toch totaal onbereikbaar voor nieuwe users. Ik heb ook eerst een paar maand zitten meelezen voordat ik me registreerde en heel veel anderen ook, lees de "nieuwe gebruikers" topics er maar op na.

Je moet er bij je posts (behalve Off-topic) gewoon rekening mee houden dat de wereld met je mee kan lezen...
 
Inderdaad, heb eerst ook een tijdje ongewenst meegelezen voordat ik mee registreerde...

Gasten zijn welkom lijkt me.

Greetz, D.
 
Jawel, snap het wel... maar ben bang dat het geen oplossing is tegen ongewenste meelezers. Meelezers zijn gewoon welkom, dat er af en toe eens een overactieve ambtenaar tussenzit... sjah...


't zijn vast niet de overactieve ambtenaren die meelezen, maar meer die van dat andere (meer algemene) type ... :+

Sniper, denk je serieus dat er (politie)ambtenaren zitten te neuzen in dit forum om te zien of mensen misschien overtredingen bekennen? Dat lijkt me toch wel wat heel ver gezocht....
 
't zijn vast niet de overactieve ambtenaren die meelezen, maar meer die van dat andere (meer algemene) type ... :+

Sniper, denk je serieus dat er (politie)ambtenaren zitten te neuzen in dit forum om te zien of mensen misschien overtredingen bekennen? Dat lijkt me toch wel wat heel ver gezocht....
Het schijnt dat de politie toch tamelijk nadrukkelijk aanwezig is als er ergens wordt afgesproken met M-F, dus ofwel zijn ze helderziende ofwel lezen ze mee ;)
 
Het schijnt dat de politie toch tamelijk nadrukkelijk aanwezig is als er ergens wordt afgesproken met M-F, dus ofwel zijn ze helderziende ofwel lezen ze mee ;)
En als je moet registreren lezen ze niet mee :? Dat zou het Pentagon moeten weten, dat ze hun data verkeer zo eenvoudig kunnen beveiligen.

Je zit op internet, dus kan iedereen meelezen, daar moet je rekening mee houden, zonder paranoide te worden.
 
mischien een gedeelte waarvoor je aangemeld moet zijn bijvoorbeeld meetings en onderwerpen waar men andere liever buiten houdt
Alhoewel daar kunnen ze zich ook op aanmelden dus dat maakt niet veel uit

jaaaah je ken er niks aan doen he dat een bepaald slag mensen niks beters te doen heeft dan 2 wielers pesten (niet lullig bedoeld maar met sommige acties van oom agent ben ik het gewoon niet eens)
 
En als je moet registreren lezen ze niet mee :? Dat zou het Pentagon moeten weten, dat ze hun data verkeer zo eenvoudig kunnen beveiligen.

Je zit op internet, dus kan iedereen meelezen, daar moet je rekening mee houden, zonder paranoide te worden.
Nee, dat bedoel ik niet, ik reageerde enkel op de opmerking dat het vergezocht was dat de politie op een forum rondneusde om overtredingen proberen vast te stellen.
 
Je zou "Waar is wat te doen?" alleen toegankelijk kunnen maken voor geregistreerde gebruikers (zoals dat nu met off-topic is).

Helpt waarschijnlijk nog niets maar de drempel wordt wel ietsje hoger.
 
en toen zeiden ze niks meer...... ????
We denken er nog over na :P ... maar waarschijnlijk niet. We hebben het hier in het verleden ook al over gehad. Zelfs over afgesloten gedeeltes en dan met passwords die je alleen op meetings kon krijgen, etc...

Feit blijft dat je er niks tegen doet. En het is gevaarlijker om te denken dat je "veilig" zit dan gewoon in het achterhoofd te houden dat je niet alles open en bloot moet posten.
 
Je zou "Waar is wat te doen?" alleen toegankelijk kunnen maken voor geregistreerde gebruikers (zoals dat nu met off-topic is).

Helpt waarschijnlijk nog niets maar de drempel wordt wel ietsje hoger.
Proberen jullie op het blauw te doelen ?
Die komen toch wel en registreren gewoon daarvoor als ze dat echt willen zien.

Voor mijn gevoel zijn er een aantal die zich voordoen als een stel bange wezeltjes })
 
Terug
Bovenaan Onderaan