Verrassing voor motorrijder: Hulp nodig!

hideous

Rookie
28 aug 2008
14
0
Hoi heren (en dames),

Ik ben hier om een speciale reden. Het zit namelijk zo.
Ik heb geen motor, rijd geen motor en zal dat ook niet gaan doen ook. (Sorry to disappoint you...)

Ik ben hier omdat ik jullie hulp nodig heb. Ik heb binnenkort een jubileum te vieren, met mijn vriend. Hij heet Rob en zit hier ook op het forum (geen idee onder welke naam). We zijn dan 10 jaar samen. Ik wil iets speciaals regelen. Hij heeft niet veel hobby's, maar motorrijden is hij gek van.

Dus eigenlijk hoopte ik er stiekem op dat jullie goede ideeën zouden hebben om hem echt te verassen. En dit zal voor meerdere vrouwen opgaan: ik heb de ballen verstand van motoren... en tsja, jullie wel, neem ik aan.

Dus heb je een goed/leuk idee? Kom maar op!
Hij rijdt trouwens een kawasaki z750.
Het zal wel behoorlijk dom overkomen, maar ik hoop dat jullie me wel enigzins serieus zullen nemen, haha.

Alvast bedankt!
 
Nou als hij ook op het forum zit zal het iig geen verrassing meer worden.

En verassen is simpel hoor, benzine erover en in brand steken :+
 
Laatst bewerkt:
Euhm , idee is leuk maar hoop niet dat het een verassing moet zijn want als hij zelf ook op het forum zit is de kans redelijk aanwezig dat hij het ook leest.

Maar geef hem een VRO cursus cadeau.

Of ga een romantisch weekend naar de eifel wel met de motor zodat hij zich daar ook nog even uit kan leven.
 
Als Rob hier ook op het forum zit, kan het maar zo zijn dat het geen verrassing meer wordt -O- (maar dat hebben in de tussentijd al -tig meer gepost)

weet wat voor type motorrijder rob is, maar met een z750 vermoed ik een licht sportieve rijstijl ;)

leuke "jubileum" cadeau's zijn bijv :
- vervolgopleidingsdag bijv. VRO
- motorcircuitdag bijv. zandvoort of Assen
- weekendje ardennen / eifel / sauerland
- huren van superdeluxe mooie speciale motor voor dag / weekend
- gepaintbrushte tank met "spannende" afbeelding van jezelf })
 
Laatst bewerkt:
Euhm , idee is leuk maar hoop niet dat het een verassing moet zijn want als hij zelf ook op het forum zit is de kans redelijk aanwezig dat hij het ook leest.

Maar geef hem een VRO cursus cadeau.

Of ga een romantisch weekend naar de eifel wel met de motor zodat hij zich daar ook nog even uit kan leven.


Gezellig romantisch met z'n 2en naar de eifel en hem dan de heledag de deur uitschoppen zodat je alleen kunt wezen :?

:P


[me="buikschuiver oet dre"]heeft nog geen idee wat te doen/geven.[/me]
 
Komt deze je bekend voor.. ??


9c5be6622c5b1979cb537c178292fea5
 
in ieder geval bedankt voor de veelal serieuze reacties, haha.
hij heeft al heel wat post ontvangen van het CJIB... ;)
en als ik mijn relatie nog wat langer wil voortzetten lijkt dat benzineplan me ook niet zo'n goed idee..
 
ik heb ook geen verstand van motoren, maar hij had het er een tijd geleden over dat hij rode rimstriping wilde. En aan mijn gezicht was duidelijk af te lezen dat ik geeeeen idee had wat dat was. dus heeft ie het me laten zien.
mijn verstand van motoren is beperkt tot de woorden rimstriping, uitlaten, kawasaki z750 en buddyseat.
 
Hoi Rob hier :W

Wat een leuk idee van je op mijn vrienden hier op MF te raadplegen.

Ik zal mijn best doen "verrast"te zijn ;)











:+
 
Laatst bewerkt:
@ Moderator: ik herken die hele motor niet?
Dus ik heb niet het idee dat het de motor van mijn zwager is...
 
Nou als hij ook op het forum zit zal het iig geen verrassing meer worden.

En verassen is simpel hoor, benzine erover en in brand steken :+

De meeste lezers (en topicstarter) hebben geen idee waar je het over hebt..... :+
Er is een behoorlijk verschil tussen ver-assen en ver-rassen....... (ikzelf zou graag alletwee willen, maar met de eerste mogen ze van mij nog een jaartje of 40 wachten.....).

Suggestie:
koop een spannend leren pakje voor jezelf. Of hij er nu wel of niet van houdt, verrassend wordt het wel (neem ik aan).
En als je dat dan doet, post hier even een paar foto's..... O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan