Verrassing voor motorrijder: Hulp nodig!

Ik bespeur enige vijandigheid in jou reacties, maar wat verwacht je zelf eigenlijk? Dit is een motor-forum, 99% man en dan kom je met zo'n 'poezig' onderwerp wat mannen dus totaal niet boeiend vinden. De ideeen die dan gegeven worden vallen me nog niet eens tegen eigenlijk, de onzin moet je er gewoon tussenuit filteren en niet op reageren.

Misschien heb je op het Libelle forum meer succes? :W


Wel een beetje achterhaalde stelling van jou he...
Ik geloof nooit dat maar 10% van de MFers vrouw is...
Blijven hangen in de oertijd??

Miscchien moet jij je meer gaan richten op de WOAMM forums :W



:+




Maar ff serieus
TS er zijn best wel al leuke suggesties gedaan zoals een dagje circuitrijden ofzo... Maar..
Wij weten niet wie jevriend is en waar zijn interesses liggen. Dus echt concrete antwoorden zul je niet krijgen ben ik bang.

Succes ermee in ieder geval!
 
Geen rimstriping maar een rimjob *O*

Maarûh, als het jouw vriend is weet je vast wel wat die leuk vindt.
En veel vrienden houden er niet van als de vriending zich ineens gaat moeien met hetgeen waar hij nog alleenrecht op heeft :N
 
Geen rimstriping maar een rimjob *O*

Maarûh, als het jouw vriend is weet je vast wel wat die leuk vindt.
En veel vrienden houden er niet van als de vriending zich ineens gaat moeien met hetgeen waar hij nog alleenrecht op heeft :N
eigenlijk heb je heel groot gelijk.. als ik me vriendin verras verzin ik dat toch echt zelf.. anders ist ook zo nep
 
Hm ondanks de topictitel best een interessant topic. Na een aantal hele goeie ideeen begint TS te mopperen dat er geen serieuze suggesties gedaan worden (?). En na de "IP-check" is ze (of hij :') ) ervandoor!

Jammer dat ik nog niet lang genoeg op het forum zit om alle grapjes te snappen :+
 
Zelfde IP-adres als een bekende?

Zitten op verschillende pc's achter dezelfde router.

Of heb ik het mis?
 
Euhmm..............als mijn vrouw in zou loggen op MF, op de thuiscomputer...............dan zou ze natuurlijk hetzelfde IP adres als mij hebben :Y

Maar goed..............ik heb haar wel onder controle *O*

}) }) }) })


Die van mij weet niet eens hoe die aangaat, laat staan inloggen _O-

ennuh, neem me lapje altijd mee als k naar me werk ga :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan