Verrassing voor motorrijder: Hulp nodig!

Wel frappant dat iemand het over een Vro (hoort met hoofdletters) cursus, en jij replied met het woord VRO (correct met hoofdletters). Dat zegt mij dat je bekend met deze materie.

Als ik een IP check uitvoer, zie ik grappige dingen. Weet je wel zeker dat je bent wie je zegt dat je bent? })
Scherp, mijn waarde collega, heel scherp. Uiterst interessant, ook.
 
Hoi Rob hier :W

Wat een leuk idee van je op mijn vrienden hier op MF te raadplegen.

Ik zal mijn best doen "verrast"te zijn ;)











:+
Volgens mij is dit de Rob van die oh zo mooie R1 :) Als je het bent, nog last gehad van je hand (Zandvoort)?

Ook een leuke verrassing is de motor schoonmaken in een bikini ofzo :9~
 
Wel frappant dat iemand het over een Vro (hoort met hoofdletters) cursus, en jij replied met het woord VRO (correct met hoofdletters). Dat zegt mij dat je bekend met deze materie.

Als ik een IP check uitvoer, zie ik grappige dingen. Weet je wel zeker dat je bent wie je zegt dat je bent? })

Nou.... waar blijft die uitdraai ?
 
Een gevoel voor humor zou het mooiste kado zijn wat je je vriend kan geven. *O*

BTW hopelijk gaat dit niet om een hideous geval van "je anders voordoen op tinternet dan wie je bent om een ander een loer te draaien of erger" want daar heb ik toch een partij hekel aan. B|
 
Laatst bewerkt:
Hoi heren (en dames),


Ik heb geen motor, rijd geen motor en zal dat ook niet gaan doen ook. (Sorry to disappoint you...)

Waarom niet? Volgens mij is dat een van de leukste dingen om hem cadeau te doen (en ook 1 van de leukste dingen om jezelf cadeau te doen, dus je slaat 2 vliegen in 1 klap) : neem les. Niets zo leuk als een vrouw/vriendin die met je meerijdt, ipv achterop zit of thuisblijft.



gaat dus niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan