verrast?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twov

MF veteraan
4 mrt 2003
1.172
0
Was ik de enige die vandaag onverwacht door de pekel reed en met aangevroren mist op mijn jas op mijn werk aankwam? Heb ik niet goed opgelet of ligt het aan die koekenbakkers van het KNMI?

maar goed, we zijn weer heelhuids thuis.
 
Moest vandaag naar 220 km rijden en was van plan op de motor te gaan. Vanuit m´n bedje hoorde ik vanochtend de vroege vogels hun auto krabben. Toen ben ik lekker met de auto gegaan, warm, radiootje aan, ..... SPIJT!!! Heb 2 uur heen en 2 uur terug in de file gestaan.
 
Moest vandaag naar 220 km rijden en was van plan op de motor te gaan. Vanuit m´n bedje hoorde ik vanochtend de vroege vogels hun auto krabben. Toen ben ik lekker met de auto gegaan, warm, radiootje aan, ..... SPIJT!!! Heb 2 uur heen en 2 uur terug in de file gestaan.


vingers die van de kou afbreken of ff in de file staan? :+
ik weet het, ik mag niet zo denken ;)
 
2 uur op de heenweg en 2 uur op de terugweg in de file noem ik niet effetjes koude handen etc valt wel mee als je maar zorgt dat je de goede kleding aan hebt dit geld zowel in de winter als in de zomer
 
Ach, volgens KNMI zou het in de ochtend wat mistig zijn en zou de zon daarna lange tijd schijnen. Ik heb de zon eigenlijk niet eens gezien ;)

Maar ik ben vandaag maar eens met de auto gegaan voor de verandering.

File? niet gezien, was er in 10 minuutjes :o
En thuis ook, 10 minuutjes :}
 
Laatst bewerkt:
Het was vanmorgen klote met die aangevroren mist op mijn vizier.
De kou valt wel mee,ben ik op gekleed maar met open vizier rijden omdat je geen drol ziet is minder.
 
Vandaag zo'n 100 km gereden, was idd best frisjes. Grootste deel met open vizier gereden maar gelukkig met hoge ruit zodat er niet te veel wind naar binnen kwam. Bleef maar ijs op de ruit komen, vandaag vrijwel niet boven 0 geweest denk ik.

Maar zal morgen wel voorhoofdsholteontsteking hebben :+


Vandaag maar een duikcomputer gekocht... kan ik een beetje dromen van warme tropische oorden en zo... ;)
 
Ik draag dus wel een bril,vizier net hoog genoeg gezet om er onderdoor te kijken,blijft behelpen,maar zo vaak komt aanvriezende mist gelukkig niet voor.
 
Was ik de enige die vandaag onverwacht door de pekel reed en met aangevroren mist op mijn jas op mijn werk aankwam? Heb ik niet goed opgelet of ligt het aan die koekenbakkers van het KNMI?

maar goed, we zijn weer heelhuids thuis.
Ja, die koekebakkers hebben ijs gegeten en op je pak gespuugd... :?



PPsstt...als er ijs op je pak zit, dan lijkt t niet alleen koud, dan is het ook koud ;)
 
2 uur op de heenweg en 2 uur op de terugweg in de file noem ik niet effetjes koude handen etc valt wel mee als je maar zorgt dat je de goede kleding aan hebt dit geld zowel in de winter als in de zomer

Als ik op de motor was gegaan had ik er nog geen uurtje over gedaan. :P
 
Ja, die koekebakkers hebben ijs gegeten en op je pak gespuugd... :?



PPsstt...als er ijs op je pak zit, dan lijkt t niet alleen koud, dan is het ook koud ;)

kbedoelde of ik de enige was die erdoor verrast was.
 
Stelletje fuckin' oma verkrachters.
Zie het de laatste tijd steeds vaker, van die nutteloze posts in een topic van 3 jaar of ouder, wordt er schijtziek van.
 
Goeie en terechte kick 8-) Ik was gister verrast door het feit dat het niet ging sneeuwen/regenen + vriezen B| Had ik dus mooi wel op de motor kunnen komen, en dat had me 16 euro parkeergeld + 47 euro overijverige-parkeerwachter-bijdrage gescheeld B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan