Verrekt er zijn toch nog mooie BMW's

F1R3BL@D3

MF veteraan
19 mei 2001
1.525
0
Ik loop altijd te roepen dat ik BMW's niks vind, maar dat ga ik nu allemaal terugnemen.

Er is namelijk wel een mooie BMW!

Ik zat een beetje reviews te lezen op http://www.motormaniacs.nl (www.motormaniacs.nl), toen ik bij het kopje supersports kwam zag ik op eens een nieuwe BMW er bij staan.

Nou ik denk ff lachen, kijken wat ze nou weer op de markt hebben durven te brengen.
Ik moest echt in mijn ogen wrijven toen ik het zag en ik heb ff nagekeken of het daadwerkelijk een BMW is, maar het is er een :

bmw_r1100s_ti_04.jpg

bmw_r1100s_ti_08.jpg


Het is de BMW R1100S Turbo Intercooler, deze 2pitter heeft ongeveer 130 peekaatjes. :icon_smile:
Mooi machien(tje) is het, hé?

Volledige test is http://www.motormaniacs.nl/nld/motortests/race_bike/bmw/r1100s_ti/bmw_r1100s_ti.htm (hier) te lezen.

 
Er zijn verschillende mooie BMW's alleen dat belachelijke dwarsliggende blok maakt ze in het algemeen lelijk
 
Inderdaad, die boxer motor vind ik helemaal niks...

Maar die uitlaten vind ik wel super wijs! Lijkt wel een Duc! :icon_razz:
 
sorry hoor, maar die is lelijk.. wat is dat uitstulpingding eigenlijk? Kunnen ze dat echt niet beter verstoppen? DAN zou't namelijk wel een mooie fiets zijn.
 
Heb Hem vandaag zien staan in de stad (in s'Hertogenbosch) ... was een gele zag er toch best flex uit met twee van die uitlaatjes wel jammer dat blok dat het zo lelijk geplaatst is .. maar ja het is een bmw :icon_wink:
 

Ach.... het is gewoon een kwestie van smaak. Alleen in D'land hebben ze gewoon wat minder smaak. Daar hoef je ze niet steeds mee te pesten he!
:lol:
 
bij de motoport in rdam stond er ook een, een van de medewerkers racte, racet :? er mee, was ie ook wel mooi

Alleen dat blok vind ik wel ver uitsteken
 
Dat uitsteken van de cilinders vinden bezetters (euh... bezitters :) ) van BMW's juist het mooiste.
Hiermij kunnen ze zich duidelijk onderscheiden van die "gladde japaners" zoals ze mij en mijn merkgenoten noemen.

_________________
Yamaha YZF600R Thundercat | getuned door Mobu | 105 PK | 400 meter in 11"3 sec @ 194.7 km/u

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-05-30 13:34 ]
 
En dan maar zeuren dat ze niet het knietje aan de grond krijgen omdat dan de cilinderkop beschadigt... })
 

Die BMW die bij Motoport Rotterdam stond heb ik ook gezien. Daar raced Ruud Frederiks mee. Ach, iedereen kent toch het verhaal van die ig geloof 1100GS ( die eendebek) die op Assen mening sportfiets tot schijt rijdt! >:)
 
ruud is tof!! ik heb bij wim :? gelest, hij kwam altijd na mijn lessen ff vragen hoe t was gegaan.

Trouwens ik vind ze daar eigenlijk allemaal wel tof!! De cappucino staat altijd klaar :)
 
Ruud Fredriks, die heb ik een keer een carbon-demper zien laten smelten op een dynojet bank, haha!

Vet met een Duc wilde een run, lekker gassen, ineens *rook rook smelt*, haha!

Fredriks heel droog:
Hij staat beetje arm...

:) :)
 
Wat BMW liefhebbers juist trekt is dat eigenwijze van die boxer. Een dwarse 4 cylinder lijn, of de zoveelste Vtwin, zijn zo gewoontjes in hun (en mijn :P ) ogen. Da's in feite hetzelfde wat mensen trekt naar de Duc's en Triumphs.

Je kan van BMW zeggen wat je wilt, je kan ze lelijk vinden (smaak moet zich ontwikkelen, zegt men wel eens :P ), maar ze zijn technisch wel apart. Zelfs de 4 cylinder lijn (K serie) is anders dan anderen.

r1100s_race1.jpg

r1100s_race3.jpg





[ Dit Bericht is bewerkt door: ijdod op 2001-06-03 13:19 ]
 
ruud is tof!! ik heb bij wim :? gelest, hij kwam altijd na mijn lessen ff vragen hoe t was gegaan.

Trouwens ik vind ze daar eigenlijk allemaal wel tof!! De cappucino staat altijd klaar :)

Ach... ik vond Ruud wat minder, maar dat maakt niet uit. Eh... en jij dacht niet dat hij je een motor aan wilde smeren? :icon_lol:

Maar gelijk heb je, de koffie staat klaar. Elke zaterdag ff een bakkie halen met mijn maten en natuulijk plakkie cake. :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan