Verroeste onderdelen

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
Ik heb een paar verroeste onderdelen, hoe krijg je die weer blank, en hoe hou je ze blank? :?
 
Hey Daemon, je hebt toch 2 jaar garantie op die fiets... valt dat er niet meer onder?
Anders roest weghalen met schuurpapiertje, staalborstel... cola?
Eventueel mooi polijsten met waterproof schuurpapier en dan wat Belgom alu/chroom polijst(spul werkt echt geweldig).
Even opnieuw lakken of doorzichtige lak gebruiken, deze is te krijgen in zowat elke motorzaak en is ook nog hitte bestendig.
 
Laatst bewerkt:
Roest onder garantie? Denk het niet. Ach ik rijd ook met pekel en zo in de winter, dus daar zal het wel aan liggen... Maar ik ga het in de cola gooien, wat opschuren en borstelen, en dan ff inpuiten, dan zal het wel weer goed zijn... TNX
 
Roest onder garantie mag juist niet!
Ken iemand die had voorvorken in zijn sv waarvan de lak los liet, zag er niet meer uit...kreeg zo nieuwe.
Heb ergens een verhaal van iemand gelezen die had roest onder de tank, kreeg nieuwe tank.. dus ik zou toch maar eens naar die dealer van je gaan.
Ik weet dat je ook in de winter rijdt, maar als je het kunt krijgen waarom zou je dan de moeite doen om zelf alles in orde te gaan maken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan