Verroeste uitlaatringen CB400F

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
De uitlaat ringen van mn cbtje zijn voor de helft bruin...bijna al het chroom is al weg geroest...Voor de rest is de uitlaat is top conditie. Ik erger me helemaal kapot aan die lelijke ringen...Zijn die te vervangen of is dat éen geheel van de uitlaatbochten??
Zie piccie
full
 
JAAAAA!!!!
Kan ik eindelijk mn CBtje 100% roestvrij noemen :P

Maarre, hoe klemmen ze dan om de uitlaat?
Aan het einde vd pijpen zitten randjes.

Daaronder zitten plaatjes (in de lengte-richting doorgesneden cilindertje, als het ware).

Als je de 2 boutjes losdraait kun je de ring naar je toe 'trekken'. (effe los tikken)
Dan die plaatjes er tussenuit. Daarna passen de ringen over 't randje van de pijpen heen.

That's all! :P
 
Mail/bel Johan Spaan maar eens (www.fourdeel.com) Die heeft ze zeker nog liggen. Weet je trouwens zeker dat ze slecht zijn? Beetje chroompoets doet vaak wonderen bij dit soort dingen.
 
Hmm, k zal morgen eens informeren. Er zijn vast wel goede gebruikte te vinden. Opnieuw verchromen is geen optie...dat laat mn studiebeurs niet toe. :)

Tss... alsof verchromen zo duur is...

Als je zelf ff naar de verchromerij toe gaat en je hangt een leuk verhaaltje op, kun je de mazzel hebben dat ze ut voor niets doen.
 
Tss... alsof verchromen zo duur is...

Als je zelf ff naar de verchromerij toe gaat en je hangt een leuk verhaaltje op, kun je de mazzel hebben dat ze ut voor niets doen.

Verchromen kost geen kont, maar het polijsten is duur. Gaan verchromen zonder de ondergrond eerst te polijsten is zonde...ziet er niet uit...en nee, ik ga het niet zelf doen...

Jochem, het chroom is voor 50% weg geroest...geen herstellen meer aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan