Ben aan het onderhandelen voor een r1 of r6 (ex cup machienes).
Komende van een 1000 - 2 pitter ( sp1) vraag ik me af :
- hoe verschillend rijden die in vergelijk met m'n sp1?
qua : bochtensnelheid
Remmen
Uitacceleratie
Heeft iemand die stap gemaakt en heeft ervaring?(2 naar4pitter, 1000 naar600).
(bv. met de sp uitaccel. is met fluwelen handschoen, lastwissels= bodybuilding, remmen zijn uitmuntend ).
Mijn voorkeur gaat nu uit naar een r6 ( kan gezien mijn toestand niet testen, op circuit).
graag wat ( serieus) advies /ervaringsbeleving.
VAN IEMAND DIE DE OVERSTAP GEMAAKT HEEFT!
Komende van een 1000 - 2 pitter ( sp1) vraag ik me af :
- hoe verschillend rijden die in vergelijk met m'n sp1?
qua : bochtensnelheid
Remmen
Uitacceleratie
Heeft iemand die stap gemaakt en heeft ervaring?(2 naar4pitter, 1000 naar600).
(bv. met de sp uitaccel. is met fluwelen handschoen, lastwissels= bodybuilding, remmen zijn uitmuntend ).
Mijn voorkeur gaat nu uit naar een r6 ( kan gezien mijn toestand niet testen, op circuit).
graag wat ( serieus) advies /ervaringsbeleving.
VAN IEMAND DIE DE OVERSTAP GEMAAKT HEEFT!
Laatst bewerkt: