verschil hoeveelheid pk bij GS850 en GS1000

interace

MF'er
6 aug 2003
43
0
Rhenen
Luitjes,

even een vraagje....

Ik zit erover te denken om een GS1000 aan te schaffen voor ombouw maar ik heb geen idee hoeveel ik ermee opschiet. Ik heb het hier over de pk's.

volgens mij heeft een gs1000 iets van 88 pk maar wat heeft een GS850 dan aan pk's

Kan iemand mij helpen?

alvast bedankt

gr
 
Luitjes,

even een vraagje....

Ik zit erover te denken om een GS1000 aan te schaffen voor ombouw maar ik heb geen idee hoeveel ik ermee opschiet. Ik heb het hier over de pk's.

volgens mij heeft een gs1000 iets van 88 pk maar wat heeft een GS850 dan aan pk's

Kan iemand mij helpen?

alvast bedankt

gr

GS 850 G 1979
Overall Length: 2 235 mm (88.0 in)
Overall Width: 735 mm (28.9 in)
Overall Height: 1 145 mm (45.1 in)
Seat Height: 785 mm (30.9 in)
Wheelbase: 1 490 mm (58.7 in)
Ground Clearance: 160 mm (6.3 in)
Weight: 253 kg (557 lbs)
Engine type: Air-cooled 844 cc inline-4, DOHC, 8 valves. 77,6 hp (57,1 kW)/ 9,000 rpm, 65 Nm (6,6 kg-m)/ 7,500 rpm. Shaft drive.

GS 1000 S 1979
Overall Length: 2 220 mm (87.4 in)
Overall Width: 775 mm (30.5 in)
Overall Height: 1 250 mm (49.2 in)
Wheelbase: 1 505 mm (59.3 in)
Dry Weight: 238 kg (524 lbs)
Engine type: Air-cooled 997 cc inline-4, DOHC, 8 valves. 88 hp/ 8,500 rpm, 8,23 kg-m/ 6.750 rpm.

Alsjeblieft! *D Maar de 1000 is in het echt een stuk pittiger hoor, 850 is meer tour, ongeveer net zo snel als een 750 met ketting.
 
Thx Luitjes!

Is die 1000 echt zoveel pittiger? Die 850 van mij is al zo snel voor mijn gevoel. Morgen ga ik kijken of het wat is.

Bedankt voor de moeite.

Die site is ook precies wat ik zocht!!

thx!! :}
 
www.umgweb.com/ is ook lachen, daar staan reviews op van allerlei wat oudere motoren (rechts klikken, op een merk naar keuze) die geschreven zijn door gebruikers. Allemaal in engelse stijl, waarvan sommigen in de authentieke performance bike stijl :} allebei de GS'en staan er ook bij
 
Thx Luitjes!

Is die 1000 echt zoveel pittiger? Die 850 van mij is al zo snel voor mijn gevoel. Morgen ga ik kijken of het wat is.

Bedankt voor de moeite.

Die site is ook precies wat ik zocht!!

thx!! :}

Laat effe weten wat het geworden is! Heb zelf eergisteren wéér een GS1000S gekocht *D Naast de Katana 1100 enz.

full
 
Ik heb em gekocht.

Foto zal ik later wel plaatsen. Maar vandaag bezig geweest met starten. Hij liep maar op 2 cilinders. Na het schoonmaken van de carburateurs blijft het probleem hetzelfde. Ik heb als test de bougiestekkers van de cilinders die wel lopen omgewisseld met degene die het niet doen maar geen succes. De bougies vonken en de cilinders krijgen benzine. erg raar en dus de eerste uitdaging heb ik al voordat ik uberhaupt maar begonnen ben.

Als iemand dit al eens heeft meegemaakt en een oplossing of iets ander weet dan hoor ik het graag.

gr

:?
 
Is dat een orginele tank?


En past deze op een gsx 1100e?(zelfde frame als een katana?)

Ja originele tank, weet niet of die op een GSX1100 past, bevestiging bij een Kat is weer anders dan bij een 1100E.

TS heb je al nieuwe bougies geprobeerd? Check ook even het voltage wat de bobines bereikt en of de stekkertjes goed schoon zijn. En of de accu goed vol is en of de motor goed bijlaad. Zonder de airbox en ori sproeiers loopt een GS ook naadje trouens, eerst monteren tenzij daarop aangepast, standaard maat is 95.
 
Terug
Bovenaan Onderaan