verschil in kneepads?

De Kawaman

MF veteraan
2 apr 2002
6.515
1
Gouda
Zitten er verschillen in kneepads of moet ik gewoon kijken welke ik er mooi uit vind zien en die kopen?

(weet wel met of zonder titanium boutjes enz, maar verder???)


Ga zo naar de shop, om voor as zondag pads te halen, dan moet het er maar van komen!!
 
Ja ik wou ook niet van die opzichtige want dan voel ik me een beetje beschaamd!

kan het eigenlijk wel pak en pads op een zzr 250?
of is dat overdone???
 
nou, prijs vin ik tot de 50 euro wel oke!

maar ja met die steentjes vink toch meer voor de echte bikkels!!
 
Ja ik wou ook niet van die opzichtige want dan voel ik me een beetje beschaamd!

kan het eigenlijk wel pak en pads op een zzr 250?
of is dat overdone???
Waarom zou het niet kunnen :?
Het is toch een motor.
En iemand in het leer op een motor staat altijd mooi.
Maakt niet uit hoeveel cc je hebt.
Je hoeft je echt nergens voor te schamen.
 
Waarom zou het niet kunnen :?
Het is toch een motor.
En iemand in het leer op een motor staat altijd mooi.
Maakt niet uit hoeveel cc je hebt.
Je hoeft je echt nergens voor te schamen.
Precies, Je moet gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt.

En het is een lichte machine, dus die kan je wel de bocht in smijten en de knie aan de grond drukken lijkt mij zo. Anders genoeg mensen die je het goede voorbeeld willen geven.
Veel plezier er mee!!
 
Precies, Je moet gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt.

En het is een lichte machine, dus die kan je wel de bocht in smijten en de knie aan de grond drukken lijkt mij zo. Anders genoeg mensen die je het goede voorbeeld willen geven.
Veel plezier er mee!!

Hoop zondag het goede voorbeeld te krijgen!!
Durfde zonder pads nog niet echt te gaan, heb nu nog randjes van 0.3 a 0.5 mm.

Die moeten zondag dus weg kunnen!!!
 
Hoop zondag het goede voorbeeld te krijgen!!
Durfde zonder pads nog niet echt te gaan, heb nu nog randjes van 0.3 a 0.5 mm.

Die moeten zondag dus weg kunnen!!!
Die randjes moet je niet al te ghard naar kijken. die hangen ook af van het type band. op mijn CB heb ik ook schaamrandjes op de banden, maar ik kan wel mn knie aan de grond krijgen.
 
zijn bt 4r 's

maar ik heb idd wel het gevoel dat ik schuin genoeg ga om wanneer ik mn knie uit zou steken de grond te raken!!

Vanmiddag proberen dus!! :]
 
Ik rijd op een 750 en mijn pads zijn nog in nieuwstaat! (ben gewoon een mietje '( )

Nou weet je wat het is, mijn fiets koste niet de wereld dus ik heb nu zoiets van gaan, dan kan ik het een beetje als ik straks een ECHTE fiets koop!!

Is denk gewoon een kwestie van een knop omzetten!!!
 
Heb alleen ervaring met die van Texport,Buse en Dainese.
De eerste 2 zijn erg hard en gaan daar door erg lang mee(nadeel;je zult ze dus veel aan de grond moeten rijden om mooi afgesleten pads te krijgen)die van Dainese zijn weer erg zacht na een dagje op het circuit waren ze bijna op (maar tekenen dus wel weer lekker snel }) )
 
Ik rijd op een 750 en mijn pads zijn nog in nieuwstaat! (ben gewoon een mietje '( )
Dat denk ik ik ook ja })

Nee, geouwehoer. Ik werd een beetje jaloers op motor-vrienden die het wel dedenin de bocht als ze voor me reden. En toen 'moest' ik ook. En dat lukte wel redelijk snel. En wel met leren broek zonder sliders.
Maar pas op voor overmoedigheid, want dan vlieg je net als ik op een gegeven moment uit de bocht :( (inmiddels kan ik er wel om lachen, mede omdat het gewoon mn eigen stomme schuld was)
 
Heb alleen ervaring met die van Texport,Buse en Dainese.
De eerste 2 zijn erg hard en gaan daar door erg lang mee(nadeel;je zult ze dus veel aan de grond moeten rijden om mooi afgesleten pads te krijgen)die van Dainese zijn weer erg zacht na een dagje op het circuit waren ze bijna op (maar tekenen dus wel weer lekker snel }) )


quanta qosta??

Ga ik denk voor de dainese!!
zie ik wel weer als ze op zijn !!!
 
Als je eerste op zijn, en je kunt dus met je knie aan de grond, die met vuur kopen!!

Die zijn echt gaaf, en helemaal als je op een zzr250 rijdt!! :} koning vind ik als je met zo'n fiets vonken maakt!
 
ik heb die met vonken...sparkblabla..die heb ik op de motor beurs gekocht....

en nu zijn ze alweer bijna op....

tis maar net hoeveel je kneedownd...
ik dus heel vaak :)

(zeker nu met me metzies rennsports erop! ) :}
 
Als je eerste op zijn, en je kunt dus met je knie aan de grond, die met vuur kopen!!

Die zijn echt gaaf, en helemaal als je op een zzr250 rijdt!! :} koning vind ik als je met zo'n fiets vonken maakt!
Mag tie wel eerst zijn middenbok verwijderen je bent niet blij als je die aan de grond rijd in een bocht.
En als de grondspelling van een 250 het zelfde is als bij de 600 is dat zo gebeurt.
 
he idd!!!

Die ga ik gelijk even verwijderen!!
Heb ik er zondag ook geen last van!!

Nog meer goede tips voor als ik het circuit opga?
 
Mag tie wel eerst zijn middenbok verwijderen je bent niet blij als je die aan de grond rijd in een bocht.
En als de grondspelling van een 250 het zelfde is als bij de 600 is dat zo gebeurt.

Wrom :? Dan heb je toch ook vonken en dat is precies wat hij wil! })
 
ja vonken is leuk, maar euh das even en dan plastic en dat vonkt nie denk?

iemand ervaring??
 
Op woensdag 08 mei 2002 14:38 schreef Jasper Grootveld het volgende:Durfde zonder pads nog niet echt te gaan, heb nu nog randjes van 0.3 a 0.5 mm.
vind het erg knap meten.
Zelf op de 400 heb ik nog een cm ,en ik heb sinds kort kneepads voor €9,20 gekocht.Het lijkt ook wel of ik er nog een 20 cm ervanaf zit....grmbl.
dus respect voor kneedowners :} :}
Je hebt die zzr toch nog niet zo lang?Doe je dan ook snel......Het mooie weer komt , dus ik denk dat ik morgen maar eens ga oefenen 8-)
 
vind het erg knap meten.
Zelf op de 400 heb ik nog een cm ,en ik heb sinds kort kneepads voor €9,20 gekocht.Het lijkt ook wel of ik er nog een 20 cm ervanaf zit....grmbl.
dus respect voor kneedowners :} :}
Je hebt die zzr toch nog niet zo lang?Doe je dan ook snel......Het mooie weer komt , dus ik denk dat ik morgen maar eens ga oefenen 8-)


Randjes van mn banden he!
enne eerlijkgezegd heb ik de duimstok er even bijgehouden!! ;)

Ik heb mn zzr nu 3,5 week, maar heb ook op scootertjes op circuit gereden, en daar een beetje (bijna) op ge kneedowned en verder zoals ik al zei denk gewoon een beetje de angst onderdrukken en gaan!
Ik reed van de week een paar keer over een rotonde en toen voelde ik heel even mn knie over de grond gaan, schrok echter zo dat ik gelijk weer omhoog kwam!!

En iid weer is oke , dus straks weer gaan!!
 
0,3 en 0,5 mm is wel erg klein hoor!!!Je zal wel cm bedoelen? :?
En je hebt dus al ervaring met platleggen......
Zijn rotondes mits goed asfalt en niet druk een goede plek om te proberen?
Ik heb geen excuus meer , de knop moet bij mij ook maar eens om.
 
Terug
Bovenaan Onderaan