verschil in kneepads?

Nou weet je wat het is, mijn fiets koste niet de wereld dus ik heb nu zoiets van gaan, dan kan ik het een beetje als ik straks een ECHTE fiets koop!!

Is denk gewoon een kwestie van een knop omzetten!!!
Dat heb ik nou niet... De fiets kost dan misschien niet de hoofdprijs, maar zelf lekker de vangrail inploffen omdat je zo nodig die kneedown wilt...

De fiets mag dan wel goedkoop zijn, maar als je iets te veel gaat, mol je naast die goedkope fiets ook misschien wel je gezondheid... Pas dus een beetje op alsjeblieft.... :)

Dainese sliders (de cheapo versie) sluit goed aan qua pasvorm... Slijtage enzo: geen idee... Daarvoor moet het ding eerst aan de grond... :)
 
Rotondes zijn juist prachtig om kneedowns op te maken.. hoewel je dan niet bar hard rijdt...
 
0,3 en 0,5 mm is wel erg klein hoor!!!Je zal wel cm bedoelen? :?
En je hebt dus al ervaring met platleggen......
Zijn rotondes mits goed asfalt en niet druk een goede plek om te proberen?
Ik heb geen excuus meer , de knop moet bij mij ook maar eens om.

Euh nee mm, zoals aan de rechterkant nog een halve cm en aan de linker nog iets minder.

(als je aan elke kant 5cm hebt is dat 10 cm en mn band is maar 140 breed dus dan alleen rechtuit rijden denk!!)

Ik vond dit eigenlijk nog best veel, valt wel mee dus, ik zag namelijk bij de shop bij ons een gsx met de vellen aan de zijkanten van de band hangen, dat wil ik ook :9

en wat die ervaring betrefd ik ben 1 dag 2 uur wezen raggen met een racescootertje.
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik nou niet... De fiets kost dan misschien niet de hoofdprijs, maar zelf lekker de vangrail inploffen omdat je zo nodig die kneedown wilt...

De fiets mag dan wel goedkoop zijn, maar als je iets te veel gaat, mol je naast die goedkope fiets ook misschien wel je gezondheid... Pas dus een beetje op alsjeblieft.... :)

Dainese sliders (de cheapo versie) sluit goed aan qua pasvorm... Slijtage enzo: geen idee... Daarvoor moet het ding eerst aan de grond... :)

Hoho ik doe het niet in de buurt van vangrails en juist op rotondes omdat je daar niet hard gaat 30 ofzo?? als je dan valt heb ik wel kuipschade maar waarschijnlijk zelf niks, dat bedoelde ik!

Ik vind rotondes echt top!!
Lekker langszaam erin, hangen en dan steeds harder totdat je ver genoeg gaat, echt top!!!

klaverbladen is lastiger, dan moet je vaak harder dan je durft, en das nie goe!!!
 
Carbon slider zijn toch echt wel geweldig. Ooit bij Safe gekocht (2 jaar terug) voor 120 piek, toen ik opzoek was naar lang-levende sliders. Ik heb ze nog steeds (dit balletje svp niet inkoppen ;-))
De MQP's waren al snel op (http://www.home.zonnet.nl/kneedatspeed/Content/images/Pictures/KneedAtSpeed/kas_dc_UsedMQPSliders.jpg (www.home.zonnet.nl/kneedatspeed/Content/images/Pictures/KneedAtSpeed/kas_dc_UsedMQPSliders.jpg).
Die sparkies zijn inderdaad heeeel tof. Maar erg snel op en kosten heel wat geld. De sparkies van R1Beest doen het overigens wel heel goed (http://www.home.zonnet.nl/kneedatspeed/Content/images/Pictures/KneedAtSpeed/kas_sparky.jpg (www.home.zonnet.nl/kneedatspeed/Content/images/Pictures/KneedAtSpeed/kas_sparky.jpg)

Ennuh, wel op tijd vervangen he! (http://www.home.zonnet.nl/kneedatspeed/Content/images/Pictures/KneedAtSpeed/kas_kj_worn.jpg (www.home.zonnet.nl/kneedatspeed/Content/images/Pictures/KneedAtSpeed/kas_kj_worn.jpg)

PS. Plaatjes als url gepost, iets te groot voor in het topic..
 
Euh nee mm, zoals aan de rechterkant nog een halve cm en aan de linker nog iets minder.

(als je aan elke kant 5cm hebt is dat 10 cm en mn band is maar 140 breed dus dan alleen rechtuit rijden denk!!)

Ik vond dit eigenlijk nog best veel, valt wel mee dus, ik zag namelijk bij de shop bij ons een gsx met de vellen aan de zijkanten van de band hangen, dat wil ik ook :9

en wat die ervaring betrefd ik ben 1 dag 2 uur wezen raggen met een racescootertje.

Dus toch cm ;) want anders heb je minder dan een halve mm aan beide kanten ;)

Maar voorlopig zit ik daar nog helemaal niet, heb laatst weer een beetje lopen oefenen en er is nu links een halve cm af, nog twee cm te gaan '( Heb nu trouwens wel kneepads en durf wel weer schuiner te gaan dan eerst (waarschijnlijk vals gevoel van veiligheid).

Zijn er trouwens nog mensen die twee plakjes klitteband willen hebben die je op je broek kan doen (zaten namelijk bij m'n kneepads) ?
 
ohohohohohoh wat doe ik weer dom!!!

natuurlijk bedoel ik 0,5 cm en niet 0,5mm domdom!!

en ik mezelf nog verdedigen ook!!

maar idd ene kant 5mm andere kant 3 mm.

denk dat ik vanavond maar een rustige rotonde ga zoeken, is voetballen dus rustig op de weg!!
 
ohohohohohoh wat doe ik weer dom!!!

natuurlijk bedoel ik 0,5 cm en niet 0,5mm domdom!!

en ik mezelf nog verdedigen ook!!

maar idd ene kant 5mm andere kant 3 mm.

denk dat ik vanavond maar een rustige rotonde ga zoeken, is voetballen dus rustig op de weg!!
Zie je wel , ik begreep het wel ;)
Blijft toch netjes hoor , denk dat ik morgen ook maar eens een rotonde ga "nemen"
 
juist nemen is goed!!! ;)

maar eh een zxr 400 he! ben een beetje jaloers op jou!!

ik wil er ook 1!!! (of 750 ook leuk!!)
 
Laatst bewerkt:
ja idd gebruik veel !!!!

is een tik denk! ( zie je doe ik het weer gaat automatisch)

Zal er op letten. (hier stonden ze ook)
 
Laatst bewerkt:
ohohohohohoh wat doe ik weer dom!!!

natuurlijk bedoel ik 0,5 cm en niet 0,5mm domdom!!

en ik mezelf nog verdedigen ook!!

maar idd ene kant 5mm andere kant 3 mm.

denk dat ik vanavond maar een rustige rotonde ga zoeken, is voetballen dus rustig op de weg!!
Waar ga je rijden Jasper? Ik interesseer me namelijk ook niet voor voetbal *D
 
ik heb afgesproken om richting utrecht te gaan!

maar moet eerst even mn standaard verwijderen en kneepads halen.

kan dus nog weinig over de tijd zeggen
Maar zondag ontmoeten wj elkaar en dan gaan we eens een paar routes uitstippelen

Je kwam uit rotterdam toch (heb even de !! verwijderd)
 
Ach , jaloers.........
Zoveel harder gaat tie niet hoor ;)
En uiterlijk is persoonlijk.
20 cm wheelie is gelukt , stoppie ook zoiets , kneedown dus ook(afstand knie - grond).
Eerst een goede plek zoeken , en dat valt niet mee ......

[effetussendoor]in amstelveen en omgeving,weet iemand een mooie plek?[/effetussendoor]
 
Morgen ook maar weer eens ff wat km's maken en op zoek naar wat leuke kneedown bochten. Dan eerst nog leren kneedownen, maar dat is punt 2. :)
 
nou ben geweest, knap duur hier!!

goedkoopste simpele zwarte keiharde weinig klitteband: 25 pleuro

paar handschoentjes gekocht 75 euro!

Heb gelijk geprobeert!! schui, schuiner, schoen over de grond.

nog eens schuin schuiner, standaard over de grond :(

dus gelijk standaard verwijderd, vanavond weer proberen!!

Trouwens leuk die rotondes, maar nu is links bijna mn rand weg en rechts toch nog wel bijna een cm :(

En dus maar hopen dat de standaard verwijderen wat scheelt, want nu heb ik denk maar 2 cm meer en dan is mn uitlaat de lul, en om die nou te verwijderen!?!
 
9 van de 10 op en afritten van snelwegen zijn rechtsaf, dus die rechterrand ben je helemaal zo kwijt lijkt mij. Ik heb het persoonlijk weer niet op rotondes omdat deze vaak vuil zijn en je teveel op verkeer moet leten. Het komt nogal eens voor dat een automobilist er nog even voorpiept omdat ie niet doorheeft dat jij aan rondje 10 bezig bent en aardig de sokken erin hebt. Bovendien wordt je nogal duizelig van rotondes nemen.
 
ja, alleen durf ik nog niet hard genoeg over die afrit om daadwerkelijk schuin genoeg te gaan!

Of wellicht pak ik verkeerde ( te langerekte) op/af ritten!

en ik pak de rotonde bij ons in reeuwijk altijd laat, is overzichtelijk, zie auto's dan lang van te voren aankomen!!

Maar ja rechtsom is wel een beetje link!! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan