verschil met honda cbr 600

2.000 eurie bespaard, en wat nou als je 2 keer enorme schade had gereden? :z


Had inderdaad, is het zelfde als "als", als ik een vrouw was, had ik met een vent verkering gehad...

Dan daarbij zou ik wel een erg grote mongeaul moeten zijn om met een motor 2 keer grote schade te rijden.

K betaal liever de schade zelf dan dat mijn premie omhoog gaat, schadevrije jaren wegzijn etc. En mijn eigen ervaring is dat als je All-risk verzekerd bent, je lang niet altijd geld krijgt...

Wij hadden beide auto's all risk verzekerd, alle bij hebben ze bij een supermarkt parkeer schade opgelopen maar nooit geld gekregen i.v.m. dat wij geen getuigen hadden en niet ter plekke de politie hebben laten komen.. Vervolgens mocht me oudje de koplampen en krassen mooi zelf gaan betalen..

Ik vraag mij af, stel dat jullie van een klaverblad zouden afmieteren dat jullie zomaar ff nieuwe kuipen etc. krijgen..
 
All risk doe je alleen als je als een held de bocht in wilt gaan... Je kunt er beter als een ezel in gaan, en er als een held uitkomen :+
beter goed gejat dan slecht verzonnen :?
er wordt gezegd dat wanneer je een echt zwaar ongeluk krijgt waarbij de kosten (voor de verzekering in dat geval) in de tonnen lopen ze je alsnog zullen naaien en onder jullie overeenkomst proberen te komen, dan kun jij ze niks maken
"er wordt gezegd"
als een post met die zin begint, sla ik hem sowieso al over...
als je het niet weet, moet je het niet posten... want dit is een beetje misleidend...
ik geloof t pas als ik een voorbeeld heb gezien!
[me=MacReal]heeft ook 2 jaar op uitdraai gereden en geen problemen gehad met uitkeren van schade[/me]

Had inderdaad, is het zelfde als "als", als ik een vrouw was, had ik met een vent verkering gehad...

Dan daarbij zou ik wel een erg grote mongeaul moeten zijn om met een motor 2 keer grote schade te rijden.

K betaal liever de schade zelf dan dat mijn premie omhoog gaat, schadevrije jaren wegzijn etc. En mijn eigen ervaring is dat als je All-risk verzekerd bent, je lang niet altijd geld krijgt...

Wij hadden beide auto's all risk verzekerd, alle bij hebben ze bij een supermarkt parkeer schade opgelopen maar nooit geld gekregen i.v.m. dat wij geen getuigen hadden en niet ter plekke de politie hebben laten komen.. Vervolgens mocht me oudje de koplampen en krassen mooi zelf gaan betalen..

Ik vraag mij af, stel dat jullie van een klaverblad zouden afmieteren dat jullie zomaar ff nieuwe kuipen etc. krijgen..
grappig voorbeeld van dat klaverblad :X
[me=MacReal]kreeg alles vergoed, incl 600 euro voor een pak van 200 :9[/me]
 
Laatst bewerkt:
ik maak toch nooit een ongeluk en ben beter dan Stoner! 8-)


Neej dat geloof ik zelf ook niet hahah, en niemand is blij met een ongeluk (ga ik van uit).
Maar als je van te voren dus deze punten met de verzekering doorneemt is dat toch geen probleem?
als je het in je polis laat zetten & 25kw ook echt 25kw laat.
of heb je er ervaring mee?

:]
Zwart op wit maakt de verzekering niet uit. Als zij er onder uit willen komen, dan doen ze dat. Volgens de wet is het namelijk wél strafbaar. En ik ben er nog steeds van overtuigd dat de wet boven de verzekeringspipo's staat.... ;)
 
Had inderdaad, is het zelfde als "als", als ik een vrouw was, had ik met een vent verkering gehad...

Dan daarbij zou ik wel een erg grote mongeaul moeten zijn om met een motor 2 keer grote schade te rijden.

K betaal liever de schade zelf dan dat mijn premie omhoog gaat, schadevrije jaren wegzijn etc. En mijn eigen ervaring is dat als je All-risk verzekerd bent, je lang niet altijd geld krijgt...

Wij hadden beide auto's all risk verzekerd, alle bij hebben ze bij een supermarkt parkeer schade opgelopen maar nooit geld gekregen i.v.m. dat wij geen getuigen hadden en niet ter plekke de politie hebben laten komen.. Vervolgens mocht me oudje de koplampen en krassen mooi zelf gaan betalen..

Ik vraag mij af, stel dat jullie van een klaverblad zouden afmieteren dat jullie zomaar ff nieuwe kuipen etc. krijgen..

Klopt, het is idd een als, maar dat is het eigenlijk altijd dus dat blijft gokken.

Maar als ik van een klaverblad donder krijg ik idd alles vergoed, tenminste, iig de dagwaarde van mijn fiets. Pak enzo (zoals Makreel) wordt ook allemaal vergoed.

All-Risk is voor mij gewoon een stukje zekerheid.
 
Zwart op wit maakt de verzekering niet uit. Als zij er onder uit willen komen, dan doen ze dat. Volgens de wet is het namelijk wél strafbaar. En ik ben er nog steeds van overtuigd dat de wet boven de verzekeringspipo's staat.... ;)
En tegelijkertijd is de "wet", onze overheid dus, ook de grootste dief van heel Europa :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan