Verschil tussen 02 en 03 blade?

JochenVC

Die hard MF'er
5 apr 2003
377
0
Gent, Belgie
Kan iemand mij vertellen of wijzen naar de verschillen tussen de 2002 en de 2003 Blade?
Vind enkel 2002 954 roadtests op het net, is er wel een verschil behalve de kleuren?

Jochen
 
Normaal gezien is er geen verschil enkel de kleuren.

Dit is tenminste wat 2 Honda dealers mij verteld hebben.

Ik heb echter wel een aantal tests gelezen van zowel de 2002 als de 2003 en daaruit bleek blijkbaar dat de 2003 telkens een fikse 5 pk's minder had op het achterwiel als de 2002. Ook zou de 2003 niet zo nerveus meer zijn/sturen, wat er misschien ook kan op wijzen dat het blok wat 'beschaafder' geworden is bij de 2003.

Dat is alles wat ik er van kan vertellen, nogmaals NORMAAL gezien zijn enkel de kleuren veranderd, althas officieel volgens Honda.

Greetz
Chris
 
Er is 1 verschil, buiten de kleuren dan, en dat zijn de balhoofdslagers die zijn in het 2003 model sterk verbeterd waardoor hij ook iets minder nerveus is maar een stuurdemper is nog steeds geen overbodigge luxe.
 
Normaal gezien is er geen verschil enkel de kleuren.

Dit is tenminste wat 2 Honda dealers mij verteld hebben.

Ik heb echter wel een aantal tests gelezen van zowel de 2002 als de 2003 en daaruit bleek blijkbaar dat de 2003 telkens een fikse 5 pk's minder had op het achterwiel als de 2002. Ook zou de 2003 niet zo nerveus meer zijn/sturen, wat er misschien ook kan op wijzen dat het blok wat 'beschaafder' geworden is bij de 2003.

Dat is alles wat ik er van kan vertellen, nogmaals NORMAAL gezien zijn enkel de kleuren veranderd, althas officieel volgens Honda.

Greetz
Chris

Thx.

Jochen
 
Ik heb echter wel een aantal tests gelezen van zowel de 2002 als de 2003 en daaruit bleek blijkbaar dat de 2003 telkens een fikse 5 pk's minder had op het achterwiel als de 2002. Ook zou de 2003 niet zo nerveus meer zijn/sturen, wat er misschien ook kan op wijzen dat het blok wat 'beschaafder' geworden is bij de 2003.

Dat zal wel komen door stengere milieu-eisen iod.
 
Terug
Bovenaan Onderaan