Verschil tussen cb600f en cb600f hornet????

tintin

Rookie
20 jul 2003
19
0
kortrijk
Ik heb recent cb600f, bj2000 gekocht. Er staat geen Hornet op(sticker). Kan iemand mij zeggen of er verschil is, of als dat zowiezo een Hornet is? Heeft dit misschien ook te maken met bouwjaar of zo? Ene jaar wel sticker Hornet en ander jaar niet??Of zoiets... Grtzz
 
Het gaat om dezelfde motor, maar Honda mag de naam Hornet niet gebuiken in Nederland(heeft een ander merk de rechten op).
Motoren met Hornet op in Nederland zijn ofwel imports, ofwel iemand die een stickersetje erbij gekocht heeft.
 
Leuke motoren he, goede keus.... ;)
welke heb je, de naked of met kuipje??
En welke kleur?
 
Hele leuke moto, is zwart en naked versie. Denk goede koop gedaan te hebben, bj2000, originele staat en slechts 16000km. Ok nieuwe banden op. Ga waarschijnlijk kleinere pinkertjes op zetten en andere spiegels. Kwestie van er een beetje "mijn" moto van te maken é!?
 
Koop dan wel ineens led pinkers (en niet van die goedkope) want anders zie je niets meer van de pinkers, wat redelijk gevaarlijk is.
 
Het gaat om dezelfde motor, maar Honda mag de naam Hornet niet gebuiken in Nederland(heeft een ander merk de rechten op).
Motoren met Hornet op in Nederland zijn ofwel imports, ofwel iemand die een stickersetje erbij gekocht heeft.
Inderdaad, omdat één of andere peut het lumineus idee had om een ligfiets te maken met de naam Hornet en hier een patent op te nemen. Dankzij deze man, mag Honda de zo veel leukere naam, Hornet niet gebruiken in de BeNeLux. |(

Een fotootje van het onding:
hornet500.jpg
 
Wat is er nou weer mis met een normale fiets :?
Dus door dat onding hebben wij van die honda + vleugel stickers op de tank.
Die er bij mij gelukkig al af zijn.. 8-)
 
Motoren met Hornet op in Nederland zijn ofwel imports, ofwel iemand die een stickersetje erbij gekocht heeft.
[betwetermodus]Dat is niet helemaal waar;ikzelf heb een van de eerste Hornet's gehad en deze was nieuw in Nederland op kenteken gezet.Het schijnt dat er al een aantal Hornet's verkocht waren voordat de fietsimporteur er een verbod op wou hebben.
Dus een hornet met z'n naam op de tank hoeft niet perse een ingevoerde te zijn [betwetermodus]
 
Terug
Bovenaan Onderaan