Verschil tussen Husqvarna 570 en 610

Hammet

Rookie
31 okt 2003
21
0
Ingen
Weet iemand het preciese verschil tussen ene Husqvarna 570 en een 610?? En waar staan de letters TC/TE voor????
 
heb wel foto's maar daar zie je niks aan, is t niet dat een 570 een ouder model is???????? of is dit onzin.. Op de belgische SM site staan heel veel Husqvarna 570 te koop. ALs je op marktplaats kijkt zijn het meestal 610...
 
Weet iemand het preciese verschil tussen ene Husqvarna 570 en een 610?? En waar staan de letters TC/TE voor????
TC is doorgaans cross en TE enduro. De tegenwoordige 610's zijn electrisch gestart en de 570's niet. Een 570 is zowiezo altijd lichter en meer race georienteerd.

Vroeger had je geen 570 maar twee versies van de 610 (eentje was een S uitvoering met minder vermogen)

http://www.husqvarna.it

Daar kun je het allemaal bekijken
 
Als een 570 meer wedstrijd gericht is betekend dat ook weer meer onderhoud, meer slijtage enz. enz.
 
de 610 en 570 hebben steeds dezelfde cc -inhoud gehad, 570 is de nieuwe benaming.
de C staat voor cross (4 bak) , de E voor enduro (6 bak dacht ik),TE-E is de Trail versie met electr. starter en betere smering en oliepomp + extra kilo's.... dacht ik ,ben geen Husky kenner...
 
De SM570R is een SuperMotard 570 Race, de SM610S is een supermotard in Straat uitvoering. De sm570r is wel straat legaal (heb er zelf een met kenteken).De aanduiding 610 staat niet altijd voor de straat versie, dit is afhankelijk van de letters tc en te. De aanduiding tc= cross te= enduro :?
 
hier een fotootje van een vette 570
En hier zelfde brommert open en bloot :P ben nogal een bemoeial O-)
full
 
Wel waar vanaf 2002 of 2003 zijn de Husqvarna SM450R en de SM570R in het zwart te verkrijgen, ik heb de mijne vandaag ontvangen (Motoport Echt heeft 'm thuis gebracht). :]
 
Ik blijf het iets lelijks vinden: een compleet zwarte husky 570. Er is iets met dat glimmende zwart in combinatie met dat matte blauwgrijzige plastic wat ik erg lelijk vind. Lijkt wel een goedkoop Koreaans dashboard.

Doe mij maar een blauw-gele maar dan nog vind ik dat er een sticker op die kunststof punt onder de tankspoiler hoort.

Maar da's dan weer persoonlijk

Ik zit trouwens net even op de site van http://www.Husqvarna.it te kijken maar daar zie ik wat heel vreemds: Een SM570R weegt volgens de opgaaf 125.3 kilo terwijl de SMR630 148,3 kilo weegt. Volgens mij moet dat 118,3 zijn
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan