verschil tussen monster en monster dark uitvoering

kruimel911

Rookie
24 jul 2006
2
0
veldhoven
misschien een onderwerp dat al eens vaker de revu is gepasseerd maar aangezien ik hier nieuw ben....
is er een verschil in uitvoering tussen een ducati monster en een monster in dark uitvoering?
dark 1 remschijf voor, geen verstelbare rem/koppelings handels, vering?
alvast bedankt
mazzel michiel
 
misschien een onderwerp dat al eens vaker de revu is gepasseerd maar aangezien ik hier nieuw ben....
is er een verschil in uitvoering tussen een ducati monster en een monster in dark uitvoering?
dark 1 remschijf voor, geen verstelbare rem/koppelings handels, vering?
alvast bedankt
mazzel michiel

Dark is niet per definitie met maar 1 schijf voor,kun je zelf voor kiezen... :Y .En volgens mij ook geen stuurkuipje en buddy afdek.Kleurstelling is een "mat" (zwart of grijs) kleur en een matzwart frame...en het belangrijkste..een prijsverschil van ong. 500 euries ;) .
Maar waarom een dark?Vind het prijsverschil van 500 euro maar karig voor zo'n "uitgekleede" fiets
 
oke... cover buddyseat wist ik niet, en dat icm geen verstelbare handels aan t stuur is dat idd weinig korting voor redelijk veel dinge die je moet misse.
 
Ik zou zelf nooit voor een matte lak kiezen. Als je een kras heb valt er weinig te poetsen en overspuiten schijnt lastiger te zijn dan normale lak.
 
Ik zou zelf nooit voor een matte lak kiezen. Als je een kras heb valt er weinig te poetsen en overspuiten schijnt lastiger te zijn dan normale lak.
De Dark uitvoering is eigenlijk gewoon een "basis model" om geheel naar eigen smaak te maken/spuiten. O-)
 
idd het verschil zit hem eigelijk gwn in de kleur
de dark is gemakkelijk te modificeren terwijl de gewone 'af' is
qua performance is het wel hetzelfde
 
Terug
Bovenaan Onderaan