Verschil tussen R6 2000 en 2001?

JorisK

MF veteraan
16 jan 2005
6.009
676
Bergen op Zoom
Hallo allemaal,

Mogelijk dat ik over een tijdje een R6 zo rond het bouwjaar 2000/2001 koop. Zit er naast het uiterlijk ook nog verschil in qua toeters en bellen??

Alvast bedankt!

Joris
 
Ietsjes, ik d8 dat bj 99 t/m 2000 een iets kortere wielbassis hebben door een kleinere 8erbrug....

verder waren het kleine dingetjes.
Maar ze blijven mooi *D
 
Jeps, weet niet meer hoeveel t scheelt maarre die gasten van hier hebben t een keertje opgemeten.

Er is ergens zo'n schema van als ik em heb gevonden dan post ik em wel. maar ken em zo 1 2 3 niet vinden :?
 
Laatst bewerkt:
Jeps, weet niet meer hoeveel t scheelt maarre die gasten van hier hebben t een keertje opgemeten.

Er is ergens zo'n schema van als ik em heb gevonden dan post ik em wel. maar ken em zo 1 2 3 niet vinden :?

Nu ben ik 1.90m lang, die 2001 versie zou dus maybe ietsje comfortabler moeten zitten als het bovenstaande zou kloppen!?
 
|( neeeeeeee..... wielbasis zie je alleen terug in t rijgedrag van de fiets... heeft niks met comfort te maken...

full
 
ik ben zelf ook 1.90 en ik zit prima!!! op de 2001 fiets, die heb ik namelijk zelf ook...

in kleurstellingen zit er wel verschil. tevens zijn er veel "oude" fietsen die nieuwer worden aangeboden. let dus wel op!
in principe is de "oudste" fiets diegene met een heel achterlicht.

mocht je willen weten wat de exacte verschillen zijn, heb ik nog wel een website voor je, maar dan moet je maar ff mailen. adres staat in mijn profiel.

groetjes,

en suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan