Verschil tussen Yamaha R6 van 1998 en 2000?

ValeRossi

Die hard MF'er
2 mrt 2004
548
0
Barendrecht
Weet iemand dat qua vermogen en uiterlijk? Want ik zie weinig verschil op mototrader.nl etc.? Graag als het kan geillustreerd met foto's! :}
 
ten eerste, in 1998 was er geen R6. dus het verschil tussen een 99 en 00?

- kleur velgen (99: zilvergrijs 00: zwart)
- motorisch geen verschil (geloof ik.)

voor de rest geen verschillen. vanaf 2001 heeft de R6 die nieuwe achterlichten gekregen.
 
Die van 1999 heeft een iets andere bestickering.

1999:

r6_6.jpg


2000:

yamaha-r6-00.jpg


Die van 1999 is uiteraard veel mooier (vooral door de velgen) :} ;)

Valt me nu trouwens op dat de kont van dit 2000 model de kont van een 99'er is. De 'echte' 2000 heeft, voor zover ik weet, een witte streep onder het R6 logo staan:

index.jpg
 
Die van 1999 heeft een iets andere bestickering.

1999:

(Afbeelding)

2000:

(Afbeelding)

Die van 1999 is uiteraard veel mooier (vooral door de velgen) :} ;)

Valt me nu trouwens op dat de kont van dit 2000 model de kont van een 99'er is. De 'echte' 2000 heeft, voor zover ik weet, een witte streep onder het R6 logo staan:

(Afbeelding)

99 model is inderdaad erg vet door die wielen! :}

Kwam er dus niet achter of dat nou standaard was ja of nee, maar wel dus! Bedankt! Stickers maakt niet echt veel uit voor de rest is het de same.
 
idd, de wielen van de 99 passen beter bij het frame!!! Als je het frame van de 2000 toen al zwarthadden gemaakt!!! |(


Zoals die van mij, 2003!!!

full
 
geloof ook dat vanaf 00 of 01 ander voorvork er op zit..en iets anders met het schakel-systeem geloof ik...ik had er eerst uit 99 en nu 1 uit 01...maar deze vind ik veeel beter sturen en schakelen
 
Keb nog een 99'er te koop. Zie gezocht en
gevonden. Zacht prijsje; 5.700E ex. BPM.

Woon jij in Belgie? En waar precies? Voor die prijs heb ik op zich wel interesse en voor 5400 euro kom ik hem eind april ophalen als je in Belgie woont dan.

Oh en dan nog wat. Gooi effe je mail adres in dit topic. Kan ik je ff mailen, dan praten we verder!!

Heb serieus interesse!
 
In 1998 was de R6 er al, maat van me had er eentje op dec '98. Heeft wel dezelfde kleurstelling als die van 1999.

Gr. Mark
 
Woon jij in Belgie? En waar precies? Voor die prijs heb ik op zich wel interesse en voor 5400 euro kom ik hem eind april ophalen als je in Belgie woont dan.

Oh en dan nog wat. Gooi effe je mail adres in dit topic. Kan ik je ff mailen, dan praten we verder!!

Heb serieus interesse!

Je hoeft er nog eens niet voor naar Belgie :) Maar
hij heeft wel belgische papieren...... Kan het nog
makkelijker??
 
Je hoeft er nog eens niet voor naar Belgie :) Maar
hij heeft wel belgische papieren...... Kan het nog
makkelijker??

Ja dat je niet zoveel kilometers had gereden. Voor 5400 euro wil ik hem eind april op komen halen, maar dan wil ik de boekjes zien en ik wil weten wie erop gereden heeft. Want die kilometerstand staat me niet erg aan....

Maar dat begrijp je wel.
 
Een R6 met 42.000 KM is geen probleem hoor. Dan heeft 'ie net z'n eerste grote beurt gehad met kleppen stellen enz. (40.000 KM) :)

Eindelijk eens iemand met wat verstand van techniek. Waar
komt het nu toch in godsnaam vandaan dat een motorblok bij
40.000km versleten zou zijn??? Lees hier niemand de lang-
duurtest?? Bij 40.000km is amper slijtage te meten!! Verder
is deze zo'n beetje als een toerfiets bereden, omdat er gewoon
woon-werkverkeer mee werd gedaan. Door een meisje dan nog wel.

Ondertussen ben ik al een R6 met meer dan 100.000km (!!!)
tegengekomen :]
 
Laatst bewerkt:
r6 1999 heeft een carburateur en 2000 en de rest heeft injectie !!
dit is het grootste verschil tussen de modellen.
het heeft allebie z,n voor en nadelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan